וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היהודים עם ארקדי דוכין, הצגת היפ-הופ: 7 המלצות לאמצע ינואר

עודכן לאחרונה: 13.1.2022 / 11:17

פסטיבל זאפה גולדסאטר סאונד סיסטם יוצא לדרך עם מופע של היהודים מארחים את ארקדי דוכין ומופע של מירי מסיקה מארחת את אריק ברמן; גידי גוב יחבור לתזמורת המהפכה במופע מיוחד משיריו; ועוד כמה המלצות תרבותיות שלא כדאי לפספס השבוע

פסטיבל זאפה גולדסאטר סאונד סיסטם

פסטיבל "זאפה גולדסטאר סאונד סיסטם" שיוצא לדרך בסוף השבוע יחזור ויחלוק כבוד לאלבומים של אביב גפן, אסף אמדורסקי, ג'יין בורדו, היהודים, כנסיית השכל, לירן דנינו, מוש בן ארי, מירי מסיקה ורדבנד. הוא יתקיים בעיקר בשני מתחמים חדשים - זאפה ת"א החדש וזאפה עמק חפר. במוצאי שבת הקרובים יחזרו היהודים לאלבומם השני שנושא את שמם ויארחו את ארקדי דוכין. בחמישי הבא תארח מירי מסיקה את אריק ברמן ותחזור לאלבומה השני "שלום לאמונות".

מתי? מוצאי שבת, 15.1 (היהודים)

איפה? זאפה תל אביב החדש

אני לא גנב

הצגת ילדים חדשה שמעלה תיאטרון המדיטק לגילאי 8 ומעלה על פי ספרה עטור הפרסים של הסופרת תמי שם טוב, על החזון החינוכי המהפכני של יאנוש קורצ'אק, על בית היתומים שהקים, ועל הילדים שנולדו מחדש בזכותו.

מתי? 15 בינואר, 12:00

איפה? תיאטרון המדיטק בחולון

אני לא גנב. באדיבות המדיטק,
"אני לא גנב"/באדיבות המדיטק

גידי גוב ותזמורת המהפכה

תזמורת המהפכה - מגופי המוזיקה המעניינים הפועלים כיום בארץ בניהולם האומנותי של רועי אופנהיים וזהר שרון - ממשיכה לצאת להרפתקאות מוזיקליות, והפעם עם הזמר, השחקן והקומיקאי גידי גוב. במופע יבצע גוב את השירים האהובים מקריירת הסולו ארוכת השנים שלו, בהם "אין עוד יום", "שלל שרב", "נאחז באוויר", "נערה במשקפיים", "ככה היא באמצע", "פרימה", "מי תרצי", "בואי נישאר", "כמעט סתיו", "שטח ההפקר" ואחרים - בעיבודים חדשים ומקוריים שנכתבו במיוחד למופע הזה.

מתי? הערב 13.1 ב-21:00

איפה? בית האופרה ע"ש שלמה להט (צ'יץ') שדרות שאול המלך 19, תל-אביב

גידי גוב מבצע את להיטו "נערה במשקפיים" עם תזמורת המהפכה, בחדר החזרות של בית האופרה הישראלית בתל אביב, 10 בינואר 2022/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: יותם רונן

שמואל

יוני מתאבד ומגיע לגיהינום, שם הוא פוגש את אדולף היטלר, ובעזרתו מבין ששכח למצוא בית לשמואל האוגר שלו לפני שהתאבד. מה יוני יעשה? יש לו רק אפשרות אחת - לנצח את השטן בתחרות ראפ, לחזור לחיים ולהציל את שמואל. זו בגדול עלילת "שמואל", הצגת ההיפ הופ החדשה בתיאטרון תמונע שביים מולי שולמן עם מוזיקה של רועי דורון.

מתי? שישי 14.1 ומוצאי שבת 15.1 בשעה 22:00

איפה? תמונע, שונצינו 8 תל אביב

עידן יניב

אחרי ששקע בהקלטות, עידן יניב חוזר לבמות במופע חדש, שבו הוא ישיר את כל להיטיו הגדולים בעיבודים חדשים לצד שירים מהאלבום (השישי!) שבדרך.

מתי? 17 בינואר

איפה? זאפה הרצליה

"פתאום נועם"

"פתאום נועם" של סער ורדי הוא רומן סוחף ומפתיע, שבמרכזו תעלומה מסתורית - אשתו של גיבור הספר מסמסת לו לאסוף את הבן נועם מהמטפלת, אבל האבא המסור לא מכיר ילד כזה. הוא זוכר את אשתו, את בנותיו, אבל מעולם לא שמע על נועם. למרות התעלומה העל-טבעית במרכזו, "פתאום נועם" הוא בעיקר ספר על הורות, על אבהות ועל המרוץ היומיומי של כולנו. הספר מיועד להורים בכל השלבים, שימצאו בו גם אסקפיזם, אבל גם בוודאי יזדהו עם גיבור הספר ועם המעשייה ההזויה שהוא נקלע לתוכה.

הלילה ה-12

הסטודיו למשחק יורם לוינשטיין מציג גרסה מודרנית לקלאסיקה של שייקספיר, והפעם היא ממוקמת בשנות ה-30 של המאה העשרים ומלווה בשירי הג'אז של אירווינג ברלין בליווי תזמורת חיה. תרגום: דורי פרנס, עיבוד ובימוי: רפי ניב.

מתי? מדי ערב (מלבד שני) ב-20:00. שישי ב-16:00

איפה? אולם "עבאס", רחוב חנוך 19, שכונת התקווה, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully