וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר התרבות חילי טרופר והשחקנית גילה אלמגור נדבקו בקורונה

עודכן לאחרונה: 16.1.2022 / 14:30

גל התחלואה מתעצם: שר התרבות חילי טרופר התגלה כחיובי לקורונה, ולא השתתף בישיבת הממשלה. השר מחוסן שלוש פעמים, ונמסר כי הוא חש בטוב וללא תסמינים. גם השחקניות גילה אלמגור ואסנת פישמן חיוביות לנגיף. "אני אתגבר, זה קטן עליי", אמרה אלמגור לוואלה! תרבות

חילי טרופר. ראובן קסטרו
נדבק בקורונה. שר התרבות חילי טרופר/ראובן קסטרו

שר התרבות והספורט חילי טרופר התגלה כחיובי לקורונה בבדיקה שביצע היום, ולא השתתף בישיבת הממשלה. השר מחוסן שלוש פעמים, ונמסר כי הוא חש בטוב וללא תסמינים.

השחקנית וזוכת פרס ישראל גילה אלמגור בת ה-82 נמצאה חיובית לקורונה אף היא, וכך גם השחקנית אסנת פישמן, ולכן נעצרו החזרות להצגה "הנוקמים" בתיאטרון הלאומי הבימה בכיכובן ובבימוי הלל מיטלפונקט. מהתיאטרון נמסר כי החזרות יתחדשו בקרוב וכי השחקניות "מרגישות בסדר". אלמגור אמרה לוואלה! תרבות: "אני אהיה בסדר, אני אתגבר. זה קטן עליי. זה לא חמור. אני לא מסוגלת לדבר, אני חצי ישנה. כל טוב". עליית ההצגה, שתוכננה במקור ל-4 בפברואר, נדחתה לסוף פברואר.

גילה אלמגור בהצגת מתווה חזרה לשגרה של תאטרון הבימה, 17.8.2020. ראובן קסטרו
החזרות ועליית הצגתה החדשה נדחו בעקבות הידבקותה בקורונה. גילה אלמגור/ראובן קסטרו

בשבוע שעבר נמצאה חיובית לקורונה בין השאר השחקנית והמגישה רבקה מיכאלי, שנמצאת בבידוד. "אני מרגישה בסדר. מצבי בנאלי, תסמינים די חיוורים כמו נזלת וברכיים, שהיה לי גם קודם אבל יותר עוצמתי", אמרה מיכאלי לוואלה! תרבות. "מי שבאמת חולה זה בעלי ולו אני דואגת. הוא בבית. אין לי את הלוקסוס להתפנק. התחסנתי ארבע פעמים, החיסון הרביעי היה לפני 4-5 ימים,יכול להיות שבגלל זה אני מקבלת את זה בקלות. בעלי לא הספיק להגיע לחיסון הרביעי ולכן הוא חוטף את זה קשה".

גם המוזיקאי שלומי שבת נדבק בקורונה, שנה וחצי אחרי שנדבק בנגיף וחלה קשה. בפעם הקודמת אושפז שבת בבית החולים וחשף כיצד מצבו הידרדר. עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של שלומי שבת, מסר בשבוע שעבר: "שלומי שבת לא חש בטוב בימים האחרונים והרגיש חולשה, בעקבות כך ביצע בדיקת קורונה והתגלה כחיובי, מצבו טוב והוא נמצא בביתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully