וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע משירי נתן זך, הופעה של עלמה זהר: 5 המלצות לסוף ינואר

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 2:55

מופע משירי נתן זך בהיכל התרבות, הופעה אקוסטית של עלמה זהר - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל החורף של היכל התרבות

פסטיבל החורף ה-4 של היכל התרבות תל אביב יוצא לדרך בשבוע הבא עם הפקת מקור מיוחדת - מופע משירי נתן זך בהפקה משותפת עם 'המון ווליום'. משתתפי המופע: אסף אמדורסקי, יוני רכטר, כנסיית השכל, נורית גלרון, קרולינה, רונה קינן, ריקי גל, שלומי שבן ושלום חנוך. בנוסף יתקיימו מופעים רבים, ביניהם מופע של אלון עדר מארח את אסתר רדא, אחינועם ניני, החברים של נטאשה מארחים את שלומי שבת, עקיבא ועוד ועוד.

מתי? 26-29 בינואר

איפה? היכל התרבות תל אביב

סיגריה אחרונה

אביגיל רובין ויואב ברתל מעלים מופע פוסט מודרני המתעתע בין חלום למציאות, בין במה לאחורי הקלעים. זו יצירה אישית שמעלה על הבמה את הזוגיות היוצרת שלהם, את הפחדים, התשוקות והחרדה להישכח ולשכוח.

מתי? 25 בינואר, 20:00

איפה? תיאטרון תמונע

עלמה זהר - מופע אקוסטי

היוצרת המוכשרת עם מיטב השירים האהובים מכל האלבומים, בעיבודים חדשים ("אגוטריפ", שיר אהבה אינדיאני", "דע", "התרגשתי לקראתך", "כחולת עיניים" ועוד).

מתי? 24 בינואר, 20:30

איפה? המרכז האתני ענבל, סוזן דלל, ת"א

מהמגרש למסך

קולנוע וספורט תמיד הלכו יחד והכדורגל סיפק לנו לאורך השנים לא מעט סרטים מופלאים, עלילתיים ודוקומנטריים. כעת, לכבוד צאת הספר "מהמגרש למסך" (הוצאת ניב) של העיתונאי וחוקר סרטי הספורט עידן ויניצקי, העוסק ב-50 סרטי הספורט הגדולים של הקולנוע המודרני ומציג עבור כל אחד מהם את הרקע שלו, היוצרים, הסיפורים שמאחורי הקלעים ועוד - מארחים הסינמטקים בתל אביב ובירושלים פאנלים מיוחדים, בהשתתפות כמה מבכירי עולם הכדורגל הישראלי ועיתונאים מובילים. האירועים יכללו פאנל מיוחד בן כחצי שעה, הקרנה של סרט ומכירה מוזלת של הספר.

הערב תתקיים בסינמטק תל אביב הקרנה של הסרט "מחפשים את אריק", בכיכובו של אריק קנטונה האגדי בתפקיד עצמו. לפני ההקרנה יתארחו בפאנל המנהל המקצועי של האלופה מכבי חיפה גל אלברמן; העיתונאי אורן יוסיפוביץ ("הפודיום"); ופרופ' איתן גרין, שחתום על סרט הספורט "אזרח אמריקאי" (לכרטיסים). ביום שני יוקרן בסינמטק ירושלים הסרט התיעודי של דורון צברי ורינו צרור, "בית שאן: סרט מלחמה". קודם להקרנה ייערך פאנל בהשתתפותו של מאמן הפועל חיפה אלישע לוי, שכמובן הדריך את בית שאן באותה עונה מיוחדת ומככב בסרט. לצדו ישתתפו בפאנל עורך וואלה! ספורט דוד רוזנטל והעיתונאי אורי לוי ("באבאגול") (לכרטיסים).

מתי? 20 בינואר (ת"א) ו-24 בינואר (ירושלים)

איפה? סינמטק תל אביב וירושלים

"תערוכה 23"

גלריה מרכז הבמה גני תקווה תציג את "תערוכה 23" של חברי איגוד אמני יהוד והסביבה שהוקם בשנת 2010 במטרה לקדם אומנות, תרבות וחינוך ולהשפיע על חזות העיר והסביבה. בין השאר יוצגו עבודות של איציק אדיר, מירי קריב ועוד.

מתי? עד 3 בפברואר

איפה? גלריית מרכז הבמה גני תקווה, הכרמל 20, גני תקווה

  • עוד באותו נושא:
  • המלצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully