וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זמרת נדבקה בקורונה בכוונה כדי לא להתחסן - ומתה מהמחלה

עודכן לאחרונה: 20.1.2022 / 14:17

הזמרת הצ'כית האנה הורקה מתה מקורונה בגיל 57 אחרי שהעדיפה להידבק במחלה ולא לקבל את החיסון נגדה. "בתוך 10 דקות בערך הכל נגמר. היא נחנקה למוות", סיפר בנה

הזמרת הצ'כית האנה הורקה. יוטיוב, צילום מסך
העדיפה את המחלה על פני החיסון. האנה הורקה/צילום מסך, יוטיוב

זמרת הפולק הצ'כית האנה הורקה מתה לאחר שנדבקה בקורונה בכוונה, כך מדווח ה-BBC. הורקה, בת 57 במותה, סירבה להתחסן, ובנה יאן רק סיפר שכאשר הוא ואביו חלו בנגיף - אמו נדבקה מהם בכוונה.

הבן אמר ל-BBC כי הורקה, סולנית להקת הפולק Asonance, רצתה להיות חיובית למחלה כדי שתוכל לקבל תו ירוק שיאפשר לה כניסה למקומות מסוימים. כמו בישראל, גם בצ'כיה נדרשת הוכחה לחיסון או הידבקות במחלה על מנת שתתאפשר כניסה למקומות, לרבות בתי קולנוע, ברים ובתי קפה.

יומיים לפני מותה פרסמה הורקה ברשתות החברתיות שהיא מתאוששת. היא כתבה: "עכשיו יהיה תיאטרון, סאונה, קונצרט". בנה ובן זוגה של הורקה, ששניהם מחוסנים לחלוטין, נדבקו בקורונה במהלך חופשת חג המולד בסוף דצמבר. "היא הייתה צריכה להתבודד למשך שבוע כי היינו חיוביים למחלה", סיפר הבן. "אבל היא הייתה איתנו כל הזמן".

רק הוסיף וסיפר ל-BBC שביום ראשון האחרון אמרה אמו שהיא מרגישה טוב יותר והתכוננה לצאת לטיול, אבל אז הלכה לשכב בחדר השינה שלה בגלל כאבי גב.

"בתוך 10 דקות בערך הכל נגמר. היא נחנקה למוות", אמר הבן. "הפילוסופיה שלה הייתה שהיא מעדיפה את הרעיון להידבק בקורונה מאשר להתחסן". רק הוסיף ואמר שהוא מקווה כי אנשים שהסיפור של אמו ידרבן אנשים לקבל את החיסון.

  • עוד באותו נושא:
  • קורונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully