וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא מאמין שהרגנו אותה": בחזרה לרגע הכי לא צפוי של "סיינפלד"

עודכן לאחרונה: 21.2.2022 / 16:55

זה היה אחד הרגעים הכי לא צפויים בתולדות "סיינפלד" בפרט והטלוויזיה האמריקאית בכלל: קצת לפני החתונה ביניהם, הסדרה הרגה את סוזן, ארוסתו של ג'ורג', בדרך הכי שרירותית שאפשר להעלות על הדעת. איך ולמה זה קרה? בחזרה לפרק שאפילו לארי דיוויד עצמו לא האמין שכתב

ב-2005 פרסם ה-TV Guide את רשימת "מאה הרגעים הכי לא צפויים בהיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית". למקום הראשון נבחר הפרק האחרון של "ניוהארט" - סיומת פורצת דרך יחסית לתחילת שנות התשעים, שבה מתגלה כי הסדרה כולה היתה חלום.

למקום השמיני הגיעה הסיומת של העונה השביעית של "סיינפלד" - הפרק "ההזמנות" ("The Invitations"), שהשידור הראשון שלו היה באמצע חודש מאי 1996. אגב, כשבועיים לפני שנתניהו נבחר לראשונה לראשות הממשלה.

מתוך הפרק "המעטפות" ב"סיינפלד". צילום מסך מנטפליקס, צילום מסך
מתוך "המעטפות"/צילום מסך, צילום מסך מנטפליקס

הפרק, כזכור, הסתיים במותה של סוזן, ארוסתו של ג'ורג', שמתה בצורה שרירותית במיוחד - הרעלה בעקבות ליקוק המעטפות הזולות להחריד שארוסה הקמצן בחר לצורך ההזמנות לחתונה שלהם. זה גם היה הפרק האחרון שכתב לארי דיוויד, עד שחזר לפינאלה של הסדרה, והוא בעצמו יאמר בדיעבד "אני לא מאמין שהרגו אותה".

אז למה באמת הרגו אותה, ועוד בצורה הזו? איזה רגע בפרק הוא אחד הקטעים הכי גאוניים בתולדות הסדרה, ומי הצטלם לפרק אבל נחתך ממנו? כל התשובות לשאלות האלה ורבות נוספות בפודקסט הבינג'ר מבית הפודיום, בהשתתפות אורן יוסיפוביץ' ואבנר שביט.

  • עוד באותו נושא:
  • סיינפלד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully