וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגה ארז דחתה את הופעת הענק בהיכל מנורה: "נשבר לי הלב"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 15:43

המוזיקאית הודיעה כי בשל גל האומיקרון, ההופעה תידחה לאפריל: "בכל רגע מישהו מהצוות נכנס לבידוד או חוטף אומיקרונוש. כל רגע אנחנו נאלצים להחליף, לשנות, להתפשר. לא ככה אנחנו רוצים לעשות את זה. אני בנפילת המתח של חיי"

נגה ארז מדברת על פסטיבל חשיפה בינלאומית למוזיקה/יח"צ

המוזיקאית נגה ארז הודיעה כי הופעתה הענקית, שתוכננה להתקיים בהיכל מנורה בתחילת פברואר, תיאלץ להידחות. "במופע שהכנו לכם ישתתפו 50 רקדניות, 20 נגנים ולפחות 100 אנשי צוות. כולנו עובדים קשה כדי לתת לכם את ההופעה הכי מושקעת, אבל בכל רגע מישהו מהצוות נכנס לבידוד או חוטף אומיקרונוש. כל רגע אנחנו נאלצים להחליף, לשנות, להתפשר. לא ככה אנחנו רוצים לעשות את זה.

"החלטנו לקחת רגע ולתת לגל הזה לעבור, ולקיים את ההופעה הזאת כשהכל יירגע ונוכל כולנו באמת להנות ביחד", הוסיפה ארז. "התאריך החדש יהיה ב-2 באפריל. רשמו ביומנים. אנחנו כבר מחכים בקוצר רוח".

נגה ארז באולפן וואלה במסגרת המצעד הישראלי השנתי בשיתוף גלגל"צ, 5.9.2021. ניב אהרונסון
מחכה בקוצר רוח. ארז/ניב אהרונסון

אחרי ההודעה הרשמית, העלתה ארז גם סטורי אישית יותר שבו כתבה: "בנימה אישית יותר, קצת נשבר לי הלב. כולה הופעה ובסך הכל דוחים, אבל עדיין נתתי לעצמי להיות בהייפ כי ראיתי איך הדברים ייראו ויישמעו וירגישו וכל כך ציפיתי והתרגשתי. אז אני פה בנפילת מתח של חיי כנראה, ואין לי מה לעשות חוץ מלשכנע את עצמי שכל זה קורה כדי שנעשה את זה יותר טוב ממה שדמיינתי".

  • עוד באותו נושא:
  • נגה ארז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully