וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יגאל שילון חשף את מצבו הרפואי: "נפלתי בבית, אני מרותק לכיסא גלגלים"

עודכן לאחרונה: 23.1.2022 / 23:24

איש הטלוויזיה הוותיק בן ה-75 חשף בסרט של ארז טל ששודר בקשת 12 כי הוא מרותק לכיסא גלגלים לאחר שנפל בביתו. "בעצם הגוף שלי מת, אני לא הולך, אני עובר למיטה עם מנוף, יורד מהמיטה עם מנוף, לא הייתי שנה וחצי בשירותים"

יגאל שילון. קשת 12, צילום מסך
מצאתי את עצמי בום על הרצפה. שילון/צילום מסך, קשת 12

איש הטלוויזיה הוותיק יגאל שילון (75) חשף הערב (ראשון) כי הוא משותק ומרותק לכיסא גלגלים בעקבות נפילה בביתו. בסרט של ארז טל ששודר בקשת 12 סיפר שילון בהרחבה על מצבו הבריאותי, על השיקום הארוך ועל הרגע שבו זה קרה: "קמתי להשתין והלכתי לדלת. מעדתי, החזקתי, מצאתי את עצמי בום על הרצפה עם ראש פתוח, הכול מלא דם. בעצם הגוף שלי מת, אני לא הולך, אני עובר למיטה עם מנוף, יורד מהמיטה עם מנוף, לא הייתי שנה וחצי בשירותים".

בסרט מספר שילון מדוע לא רצה להיחשף עד היום: "נורא התביישתי. לא רציתי להיות בפה של אנשים, שירכלו עליי. מתחת לבית אני לא מעז לצאת, לשכונה אפילו". שילון, מי שביים פרסומות, סרטים וקליפים רבים, אמר כי החליט לצאת אל האור "כדי לספר שבשיא החרא יש גם חיים. אני לא בא למכור שום בולשיט כמו 'בואו ננצח'". הוא נשאל מה הוא מאחל לעצמו וענה: "לשרוד ולחיות ולראות את הסרט".

שילון הוא אחד מאנשי הטלוויזיה המפורסמים בישראל. הוא ביים קליפים, סרטים ופרסומות - אך הוא מזוהה בעיקר עם תכנית המתיחות "פספוסים" שאותו הוא הנחה וביים החל משנת 1994 במשך 14 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully