וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוון רייצ'ל ווד חושפת: מרילין מנסון אנס אותי מול המצלמה במהלך צילומי קליפ

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 9:56

בסרט תיעודי חדש על אודותיה, מתארת השחקנית אוון רייצ'ל ווד כיצד סצנת סקס מדומה עבור הקליפ, אך זו הפכה לחוויה מזעזעת כאשר מנסון התחיל לחדור עליה באמת בזמן שבקושי הייתה בהכרה מאחר ששתתה אבסינת על הסט

אוון רייצ'ל ווד, מרילין מנסון. GettyImages - אימג'בנק / AP, עיבוד תמונה
אוון רייצ'ל ווד, מרילין מנסון/עיבוד תמונה, GettyImages - אימג'בנק / AP

השחקנית אוון רייצ'ל ווד כבר דיברה בעבר על ההתעללות המינית שחוותה מידי הרוקר מרילין מנסון לפני שנים, אבל כעת היא חושפת פרטים מזעזעים על החוויה שלה איתו בזמן שיצאה איתו במשך זמן מה. בסרט תיעודי חדש על חייה שהוקרן בבכורה בפסטיבל סאנדנס, אמרה ווד כי בן זוגה לשעבר מרילין מנסון "בפועל אנס אותה מול המצלמה" בזמן צילום קליפ. התקרית הזו התרחשה ב-2007, כשהיא הייתה רק בת 19 והוא בן 38.

הסרט התיעודי, ששמו Phoenix Rising ("פיניקס עולה"), מתאר כיצד ווד ומרלין מנסון שוחחו על ביצוע סצנת סקס מדומה עבור הקליפ, אך זו הפכה לחוויה מזעזעת כאשר מנסון התחיל "לחדור אליי באמת" בזמן שבקושי הייתה בהכרה מאחר ששתתה אבסינת על הסט. הקליפ המדובר הוא לשיר "Heart Shaped Glasses" של מנסון.

עורך דינו של מנסון, הווארד קינג, מסר בשמו: "לא קיימתי יחסי מין עם אוון על הסט הזה, והיא יודעת שזו האמת". הוא כינה את הטענות של אוון "שכתוב מדומיין", וכי היא הייתה "קוהרנטית לחלוטין" במהלך הצילומים. "צילומי סצנת המין המדומה ארכו מספר שעות עם מספר צילומים בזוויות שונות וכמה הפסקות ארוכות כדי להעמיד את המצלמה". מנסון הוסיף בתגובתו שאף שחקנית אחרת מלבד אוון רייצ'ל ווד לא הייתה יכולה להשתתף בקליפ במקומה, מאחר ש"זה היה בהשראתה". כעת היא מתארת ​​את האירוע כ"כפייה לפעולה מינית בתשלום בתואנות שווא", שלדבריה היה "רק ההתחלה" של שנות האלימות של מרילין מנסון.

זו לא הפעם הראשונה שבה מרילין מנסון מואשם באונס או בהתעללות מינית - כבר 12 נשים האשימו אותו במעשים כאלה, בכללן השחקנית אסמה ביאנקו ("משחקי הכס") והעוזרת האישית שלו לשעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully