וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימון אלברן טען שטיילור סוויפט אינה כותבת את שיריה. היא לא נותרה חייבת

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 11:31

הזמרת טיילור סוויפט כעסה על דיימון אלברן, סולן בלר והגורילז, לאחר שטען שהיא אינה כותבת את השירים שלה. "טענה שקרית וכל כך מזיקה", כתבה סוויפט. אלברן, בתגובה, התנצל

הזמרת טיילור סוויפט והזמר דיימון אלברן. Creative Commons
הזמרת טיילור סוויפט והזמר דיימון אלברן/Creative Commons

הזמרת טיילור סוויפט זעמה על המוזיקאי דיימון אלברן, סולן להקות בלר והגורילז, לאחר שטען שהיא אינה כותבת את השירים שלה. בריאיון ללוס אנג'לס טיימס, אלברן התייחס לאמנים בולטים ואמר בין השאר על סוויפט: "היא לא כותבת את השירים שלה", והוסיף כי הוא מעדיף את בילי אייליש, אותה הגדיר "יוצרת מאוד מעניינת. אני יותר מתעניין בה מאשר בטיילור סוויפט. היא יותר אפלה, מינורית ומוזרה. אני חושב שהיא יוצאת דופן".

המראיין העיר לאלברן שסוויפט כן כותבת שותפה בכתיבת שיריה, אלברן אמר: "זה לא נחשב. אני יודע מה זה כתיבה משותפת. כתיבה משותפת מאוד שונה מכתיבה".

סוויפט כעסה על טענתו של אלברן, ולצד תיוג שלו בטוויטר כתבה: "הייתי כזאת מעריצה גדולה שלך עד שראיתי את זה. אני כותבת את כל השירים שלי. הטענה ה'מבריקה' שלך שקרית לחלוטין וכל כך מזיקה. אתה לא חייב לאהוב את השירים שלי אבל זה ממש דפוק לנסות ולהכפיש את הכתיבה שלי. וואו".

גם המפיק של סוויפט, ג'ק אנטונוף, נחלץ להגנתה וציין שאלברן מעולם לא נכח באולפן כדי לראות מה עושה סוויפט, וכתב בטוויטר: "אולי תסתום את הפה?".

מאוחר יותר, אלברן הביע את התנצלותו, וכתב לסוויפט בטוויטר: "אני לחלוטין מסכים איתך. הייתה לי שיחה על כתיבת שירים ולצערי היא הצטמצמה לקליקבייט. אני מתנצל ללא הסתייגויות וללא תנאים. הדבר האחרון שהייתי רוצה לעשות הוא להכפיש את כתיבת השירים שלך. אני מקווה שאת מבינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully