וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק קלפטון: "מי שהתחסן לקורונה נמצא תחת היפנוזת המונים"

עודכן לאחרונה: 25.1.2022 / 16:31

המוזיקאי האגדי אריק קלפטון, הנחשב למתנגד חיסונים ומכחיש קורונה, אמר כי מסרים תת-הכרתיים בפרסומים של חברות התרופות הם שהטעו אותו וגרמו לו להתחסן נגד קורונה בעל כורחו. "זו היפנוזת המונים", אמר והפציר באחרים לא ליפול לאותה "מלכודת"

אריק קלפטון בהופעה בקליפורניה, ספטמבר 2017. GettyImages
מתנגד חיסונים. קלפטון/GettyImages

המוזיקאי האגדי אריק קלפטון אמר (שלישי) כי מסרים תת-הכרתיים בפרסומים של חברות התרופות הם שהטעו אותו וגרמו לו להתחסן נגד קורונה בעל כורחו. "זו היפנוזת המונים", אמר והפציר באחרים לא ליפול לאותה "מלכודת". "תיאוריית 'היפנוזת ההמונים' נהדרת. ברגע שהתחלתי לחפש אותה, ראיתי אותה מופיעה בכל מקום". קלפטון בן ה-76 התכוון למושג שטבע פרופסור לפסיכולוגיה קלינית בבלגיה ולפיה אנשים "מהופנטים" להאמין ברעיונות מסוימים לגבי נגיף הקורונה, כמו נהלי בדיקה וחיסונים

המוזיקאי הבריטי בן ה-76 נחשב לאחד ממכחישי הקורונה הבולטים בקרב אמני העולם. בריאיון שהעניק לערוץ היוטיוב The Real Music Observer הוסיף קלפטון וסיפר כיצד חייו השתנו אחרי שחוסן בחיסון של חברת אסטרהזניקה. הוא תיאר את ההשלכות הבריאותיות מהחיסון "הרות אסון".

האמן הוותיק הוסיף והודה כי הקריירה שלו "כמעט נעלמה בכל מקרה" וכי "יצא לפנסיה בלית ברירה". עם זאת, סיפר כי הוא חבר למוזיקאי האירי ואן מוריסון לדבר בשמם של אמנים נוספים נגד החיסון. "איחדתי כוחות עם ואן כי חשבתי לעצמי - 'למה אף אחד אחר לא עושה את זה?'", הסביר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully