וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד של שייגעצ, הילה רוח בבארבי: 5 המלצות לסוף ינואר

27.1.2022 / 0:20

להקת שייגעצ מתאחדים, הילה רוח מגיעה לבארבי - ועוד כמה המלצות תרבותיות שלא כדאי לפספס השבוע

הילה רוח בבארבי

כשבועיים אחרי שהודיע על יציאתו לפגרה, מועדון הבארבי פותח שוב את שעריו עם הופעה של אחת הכוכבות הגדולות באינדי הישראלי בשנים האחרונות, הילה רוח, שהוציאה זה מכבר שני סינגלים מדוברים ומסקרנים.

מתי? 1 בפברואר

איפה? בארבי תל אביב

שייגעצ

להקת שייגעצ, מלהקות הרוק האהובות שפעלו בישראל, מציינת 20 שנה לאלבומה הראשון "ניו יורק רפיח" במופע איחוד חד-פעמי בהאנגר 11. הלהקה תבצע משירי האלבום ("ניו יורק רפיח", "חייל של מאה שערים", "לב מפלסטיק", "עושה ביד", "דומה לכלב", "ערוץ הילדים") לצד שירים מאלבומיה הנוספים.

מתי? הערב, 27 בינואר

איפה? האנגר 11 תל אביב

חורף חם עם להקת מחול ורטיגו המציינת 30 שנה

להקת מחול "ורטיגו" המציינת השנה 30 שנות יצירה ופעילות מזמינה את הקהל לבלות איתה את חודשי החורף, לחוות את הלהקה על כל צדדיה המיוחדים ולהנות מיצירות נבחרות של המנהלת האמנותית של הלהקה נעה ורטהיים. המופעים יועלו ועלו במהלך פברואר-מרץ 2022 ברחבי הארץ.

מתי? החל מ-1 בפברואר

איפה? רחבי הארץ

אחד ואחת

מחזה פיוטי בסגנון תיאטרון פיזי על שחקן מזדקן ונערה יתומה המנסים למצוא אחיזה ומשמעות בתוך אשליה תיאטרלית, כשבחוץ רודנות וקולות מלחמה. כתבו, ביימו ומשחקים: אלינה פישזון וצביקה פישזון.

מתי? 31 בינואר, 21:00

איפה? תיאטרון הסמטה, תל אביב

אנסמבל סולני תל אביב יארח את שלומי שבן

אנסמבל סולני תל אביב בניצוחו של ברק טל יציין 20 שנות פעילות ויצירה בקונצרט גאלה חגיגי בו יארח את המוזיקאי הענק שלומי שבן. תכנית הערב תנוע בין העולם הקלאסי עם סימפוניה של היידן וקונצ'רטו לפסנתר של מוצרט עם שלומי שבן כסולן, דרך המוזיקה העממית של ברטוק ועד עולם המוזיקה הקלה עם שיריו החדשים והישנים של שלומי שבן בעיבודים תזמורתיים.

מתי? 1 בפברואר, 20:30

איפה? היכל התרבות תל אביב, אולם צוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully