וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"או אני או מכחיש הקורונה": אחרי המחאה - ספוטיפיי הסירה את שירי ניל יאנג

עודכן לאחרונה: 27.1.2022 / 7:35

אחרי שדרש מספוטיפיי שיסירו את שיריו מהשירות בטענה כי הם תומכים לכאורה בהפצת פייק ניוז סביב נושא הקורונה והחיסונים דרך הפודקאסט הפופולרי של ג'ו רוגן - ספוטיפיי נענתה לדרישתו של יאנג והחלה להסיר את שיריו מהשירות

ניל יאנג. AP
דרש להסיר את שיריו. יאנג/AP

אחרי שדרש מספוטיפיי שיסירו את שיריו מהשירות בטענה כי הם תומכים לכאורה בהפצת פייק ניוז סביב נושא הקורונה והחיסונים דרך הפודקאסט הפופולרי של ג'ו רוגן - ספוטיפיי נענתה לדרישתו של יאנג והחלה להסיר את שיריו מהשירות. בהודעה שנמסר מטעם ספוטיפיי נכתב כי הם "מצרים על החלטתו של יאנג ומקווים שיחזור בו בקרוב".

הפודקאסט של ג'ו רוגן הוא המואזן ביותר בשירות של ספוטיפיי. לפני כשנה וחצי חתם רוגן על עסקה עם ספוטיפיי, שבמסגרתה העניק להם זכויות בלעדיות על הפודקאסט. יאנג אינו הראשון שמתבטא נגד עמדותיו של רוגן ביחס לחיסוני הקורונה. לפני חודש חתמו 270 רופאים ומעדנים על עצומה שבו ביקשו מספוטיפיי לבדוק "את הכמות המדאיגה של פייק ניוז, בעיקר בנושא הקורונה", שמופיעה בפודקאסט של רוגן. רוגן עסק לא אחת בתאוריות קונספירציה לפיהן בתי חולים משקרים במספרי המתים מקורונה וכן בחשיבות החיסון.

יאנג כתב במכתבו השבוע: "אני מבקש שיסירו באופן מיידי את כל המוזיקה שלי. אני מבקש זאת כי ספוטיפיי מפיצה פייק ניוז על חיסונים שעלול לגרום למוות במי שמאמינים בשקרים הללו. הם יכולים לקבל או את רוגן או את יאנג, לא את שנינו".

  • עוד באותו נושא:
  • ניל יאנג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully