וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה תובעת את הזמר כריס בראון בטענה שאנס אותה ב-2020

עודכן לאחרונה: 29.1.2022 / 0:52

תביעה הוגשה נגד כריס בראון על ידי מוזיקאית וכוריאוגרפית שזהותה לא נמסרה, הטוענת כי הזמר סימם ואנס אותה על יאכטה של פי דידי בפלורידה בשנת 2020

כריס בראון. Jeff Hahne/Getty Images, GettyImages
כריס בראון/GettyImages, Jeff Hahne/Getty Images

אישה אלמונית הגישה תביעה המאשימה את המוזיקאי כריס בראון בסימום ואונס שלה על יאכטה בפלורידה בדצמבר 2020. היא תובעת מהזמר זוכה הגראמי פיצויים בסך 20 מיליון דולר.

על פי התביעה האזרחית, שהוגשה ביום חמישי על ידי מוזיקאית וכוריאוגרפית שזוהתה כג'יין דו, האישה הוזמנה על ידי בראון לפגוש אותו בסטאר איילנד, פלורידה, ביתו של הראפר שון קומבס (פי דידי). כשהגיעה עלתה על יאכטה וקיבלה את הצעתו של בראון למשקה בזמן שדנו בקריירה שלה, נכתב בתביעה. לאחר משקה שני האישה החלה לפתע להרגיש מבולבלת וחסרת יציבות. לדבריה, בראון גרר אותה לחדר שינה, הסיר את תחתוני הביקיני שלה וקיים איתה יחסי מין ללא הסכמה, כך על פי כתב התביעה. בראון בתגובה כתב באינסטגרם: "בכל פעם שאני משחרר מוזיקה או פרויקטים, 'הם' מנסים להמציא כל מיני בולשיט", וכלל אימוג'י של כובע מצחיה כחול, המשמש כסלנג לשקרים.

לבראון בן ה-32 היסטוריה של אלימות נגד נשים. הוא הודה באשמת תקיפת הזמרת ריהאנה כשהזוג יצא ב-2009, תקרית שעלתה לכותרות ברחבי העולם לאחר שפורסמה תמונה של פניה החבולות. אישה אחרת גם האשימה את בראון בכך שאנס אותה בחדר מלון בפריז בשנת 2019. הזמר הכחישה את המיוחס לו והגיש תלונת לשון הרע נגד המאשימה. לא הוגשו כתבי אישום.

בתביעה החדשה פירטה האלמונית כי בראון התקשר אליה למחרת האירוע ואמר לה לקחת גלולת חירום למניעת הריון. לאחר המפגש הזה היא פגשה את בראון פעמיים. באחת הפגישות הללו הוא נעשה "כעוס" כאשר דחתה הזמנה לחדר השינה שלו, נכתב בתלונה. מאז התקרית חוותה האישה "שינויים דרמטיים במצב הרוח, אובדן תיאבון, התקפי פאניקה ופגיעה עצמית", נכתב בתביעה, שהוגשה לבית המשפט העליון בלוס אנג'לס. היא מבקשת משפט עם מושבעים ופיצוי של 20 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully