וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם הרביעית: זמר האינדי חוזה גונזלס יגיע להופעה בישראל

31.1.2022 / 8:02

חוזה גונזלס, אביר הפולק-רוק השבדי, יגיע לישראל אחרי שכבר הופיע כאן בעבר ב-2008,2014 ו-2017, צפוי להגיע לישראל גם השנה להופעה שתהיה הגדולה ביותר שלו. מתי ואיפה זה יקרה וכמה זה יעלה? כל הפרטים

חוזה גונזלס. Olle Kirchmeier,
התגעגע אז יבוא. חוזה גונזלס/Olle Kirchmeier

גיבור הגיטרה האקוסטית השבדי חוזה גונזלס כבר הגיע לישראל שלוש פעמים בעבר: ב-2008 וב-2017 הופיע סולו וב-2014 כחלק מלהקת ג'וניפ. בחודש מאי הקרוב הוא צפוי לחזור להופעה רביעית בישראל, שוב סולו, אבל הגדולה ביותר שלו עד כה בארץ הקודש. גונזלס, יוצר הפולק-רוק האהוב, יופיע במשכן האופרה בתל אביב כדי לקדם את אלבום הסולו הרביעי שלו, Local Valley, שיצא בנובמבר האחרון. בנוסף יבצע את להיטיו מיתר אלבומיו, מצויד בקולו בכתיבה המרגשת ובהגשה מינימליסטית ונוגעת ללב.

גונזלס התקבל באהבה בינלאומית רבה כששחרר את אלבום הסולו שלו, Veneer, ב-2003. קולו החרישי והסאונד המופנם שלו התקבלו בחיבוק חם על ידי כולם, החל מקהל האינדי הרעב ועד לסבתות של הקהל הזה. Heartbeats, הקאבר שהקליט לצמד השבדי The Knife, הפך ללהיט גדול שעשה אותו לכוכב בן לילה במדינות רבות. הביצוע ל-Teardrop של ההרכב Massive Attack עשה את אותו אפקט באלבומו השני, In Our Nature, שיצא ב-2007. שני האלבומים מכרו למעלה ממיליון עותקים ברחבי העולם, וקודמו גם בעזרת הסינגלים המצליחים Crosses, Down the Line ו-Killing for Love.

בין אלבומו השני לשלישי הקליט גונזלס שני אלבומים עם להקתו ג'וניפ (Junip) - פרויקט פולק-רוק פסיכדלי שבו הוא מלווה בשניים מחברי הילדות שלו. השירים Line of Fire, Your Life Your Call, In Every Direction ו-Rope & Summit הם המזוהים ביותר עם הלהקה.

ב-2015 הוציא את אלבום הסולו השלישי שלו, Vestiges & Claws, שהורכב מפיסות מוזיקליות שנוצרו משנים של עבודה על סקיצות, ולפני כחודשיים הגיע אלבומו הרביעי, שבו לראשונה הוא שר בין היתר בספרדית, חלק ממורשתו. מהאלבום יצאו הסינגלים Head On, El Invento ו- Visions, לצד ביצוע מחודש ל- Line of Fire, הלהיט הכי גדול של להקתו Junip, שמופיע כאן בגרסתו האקוסטית.

ההופעה תתקיים במוצאי שבת, 21 במאי 2022 במשכן האופרה, שדרות שאול המלך, תל אביב. מחירי הכרטיסים ינועו בין 220 ל-260 שקלים, בהתאם למיקום. את המופע תחמם איה זהבי פייגלין. כרטיסים ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully