וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר נועה רגב מונתה למנכ"לית קרן הקולנוע הישראלי

עודכן לאחרונה: 1.2.2022 / 3:25

ד"ר נועה רגב, שניהלה בהצלחה יוצאת דופן את פסטיבל ירושלים ואת ארכיון הסרטים הישראלי, מונתה למנכ"לית של הגוף החשוב ביותר בעולם הקולנוע הישראלי

ד"ר נועה רגב. מירב בן לולו,
בהצלחה! ד"ר נועה רגב/מירב בן לולו

עידן חדש בקולנוע הישראלי: הנהלת קרן הקולנוע הישראלי, הגוף החשוב ביותר בכל הקשור להפקה של סרטים תוצרת הארץ, הודיעה היום על מינוייה של ד"ר נועה רגב לתפקיד המנכ"לית החדשה בקרן.

רגב תחליף את ליסה שילוח עוזר, שמצידה החליפה בתפקיד את כתרי שחורי האגדי וכיהנה בו במשך שנתיים וחצי.

רגב היא חוקרת קולנוע מוערכת, שלמרות גילה הצעיר מילאה כבר שלל תפקידי ניהול בעולם התרבות הישראלי: מנהלת פסטיבל סרטי הסטודנטים בתל אביב, מנהלת סינמטק חולון ומנכ"לית עמותת סינמטק ירושלים, האחראית על ניהול ותפעול ארכיון הסרטים הישראלי, הסינמטק ופסטיבל הקולנוע בירושלים. היא זכתה להערכה רבה על תפקידיה אלה ונחשבת למי שהוציאה את הסינמטק הירושלמי לדרך חדשה.

דורלי אלמגור. איציק שוקל,
"לנועה יש ניסיון עשיר והבנה עמוקה". יו"ר הקרן דורלי אלמגור/איציק שוקל

יו"ר קרן הקולנוע, דורלי אלמגור, מסרה - "לנועה יש ניסיון עשיר והבנה עמוקה בעולם הקולנוע, והיא הובילה ביד רמה את הפרויקטים שניהלה בעבר ובהם פסטיבל ירושלים שהפך למוקד עלייה לרגל של אוהבי קולנוע מכל הארץ. אנו שמחים לצרפה לשורותינו ובטוחים ביכולתה להמשיך את פעילותה הענפה של הקרן. אנו מודים לליסה על פעילותה ותרומתה בקרן בשנתיים וחצי האחרונות, ומאחלים לה הצלחה בהמשך".

"אני שמחה על ההזדמנות הניתנת לי לפעול כחלק מקרן הקולנוע הישראלי, שבתמיכתה נוצרו במהלך השנים רבים מהסרטים הישראלים העלילתיים המשמעותיים ביותר", אמרה רגב. "בכוחות משותפים עם תעשיית הקולנוע ועם משרד התרבות, נפעל למען פריחתה והמשך הצלחתה של היצירה הקולנועית המקומית".

בעשור הקודם, קרן הקולנוע עמדה תחת מתקפה של רגב אחרת, מירי (אין קשר משפחתי), שאף איימה לסגור אותה - איומי סרק, כהרגלה. תחת שר התרבות החדש, הדיאלוג מול הקרן כמובן מוצלח יותר, ועדיין עולם הקולנוע הישראלי עומד בפני שלל אתגרים חסרי תקדים, שונים ומשונים - הקורונה, ה-BDS, נטפליקס ומה לא. למנכ"לית החדשה והחרוצה יש הרבה עבודה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully