וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות משיקה את Friends - רשת מועדוני הופעות חדשה בפריפריה

עודכן לאחרונה: 2.2.2022 / 10:43

ההסתדרות משיקה רשת מועדונים חדשה בשם Friends, הכוללת 18 אולמות תרבות ברחבי הארץ, שיושמשו במהלך השנתיים הקרובות ויתקיימו בהם הופעות של מיטב אמני ישראל. מחירי ההופעות יסובסדו לחברי ההסתדרות

אילוסטרציה. ShutterStock
מצפון עד דרום. מועדון הופעות/ShutterStock

ההסתדרות משיקה רשת מועדונים חדשה בשם Friends, הכוללת 18 אולמות תרבות ברחבי הארץ, שיושמשו במהלך השנתיים הקרובות ויתקיימו בהם הופעות של מיטב אמני ישראל. האולמות יהיו פתוחים לקהל הרחב ככלל ויסובסדו לחברי ההסתדרות בפרט. מההסתדרות נמסר כי ההחלטה לפתוח אולמות בפריפריה באה "על מנת להנגיש את התרבות על כל גווניה בקרב קהלים רחבים ולתת לעולם התרבות זריקת עידוד בימים קשים אלה". טרם נמסר היכן בדיוק יוקמו המועדונים ומתי יחלו לפעול.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד מסר: "החזון שלי הוא להביא תרבות נגישה לכל מדינת ישראל, בדגש על הפריפריה. כוחות השוק לבדם לא יודעים להביא את מיטב אמני הארץ לאזורים מרוחקים מהמרכז, ולא תמיד ישנו תמריץ לחזק יצירה מקומית ומגוונת. המציאות הזו צורמת עוד יותר בתקופה הנוכחית, כשכולנו מתאוששים ממשבר עמוק וענף התרבות עדיין נאבק על חייו. דווקא כעת, ובדיוק מהמקום הזה, נולדה ההחלטה להקים את המיזם ולהשקיע במועדוני תרבות של ההסתדרות מדרום ועד צפון. הנגשה של תרבות לעובדות ולעובדים - במחיר שווה לכל נפש ותוך עידוד היוצרות והיוצרים המקומיים - יחזקו את ערכי הסולידריות, ויסייעו לממש את הפוטנציאל החברתי והחינוכי במדינת ישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • ההסתדרות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully