וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיישל ספיידרמן ומופע דואטים: 5 המלצות לתחילת פברואר

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 9:02

המדיטק וסינמטק הילדים בחולון חוזרים בזמן 20 שנה אחורה לטרילוגיית ספיידרמן המקורית, כנס השפה העברית "לשון ראשון" ייפתח בראשון לציון עם מופע דואטים מיוחד - ועוד המלצות לאן כדאי לצאת השבוע

ספיישל "ספיידרמן"

לרגל עליית שובר הקופות החדש "ספיידרמן: אין דרך הביתה", המדיטק וסינמטק הילדים בחולון חוזרים בזמן 20 שנה אחורה לטרילוגיית ספיידרמן המקורית והאהובה עם ספיישל "ספיידרמן" מיוחד. במהלך חודש פברואר יוקרנו בסינמטק הילדים סרטי הטרילוגיה המקורית של סרטי "ספיידרמן" משנות האלפיים מבית סוני ומארוול, בכיכובו של השחקן טובי מגווייר ומאת הבמאי סם ריימי.

מתי? החל מ-4 בפברואר

איפה? סינמטק הילדים בחולון

החשמלטור

בבוקר ההצגה "המפלצת בארון של סבתא", כשהקהל כבר באולם, מגלה השחקנית הראשית שאין חשמל והפנסים לא דולקים. היא מזמינה בדחיפות את חיים החשמלטור, אלא שחיים סובל מפחד גבהים. האם הוא יצליח להתגבר על הפחד ולטפס על הסולם? או אולי השחקנית תהיה זו שתתגבר על הפחד שלה משינויים ותצליח לקיים את ההצגה בתנאים הקיימים? הצגת ילדים המיועדת לגילאי 5-10.

מתי? 5 בפברואר

איפה? תיאטרון החנות - תל גיבורים 5, תל אביב

לשון ראשון

ביום שלישי ייפתח "לשון ראשון", כנס השפה העברית בראשון לציון. השנה יכלול הכנס שלל מושבים ואירועי תרבות, כשאירוע הפתיחה הוא "2 קולות" - הפקת מקור שכולה מחווה לדואטים הישראליים מכל הזמנים בהשתתפות אלון אולארצ'יק, בניה ברבי, גיא זוארץ, זהבה בן, מיקי קם, מאיה אברהם, נתן דטנר, נורית גלרון, שירי מימון ושמעון בוסקילה. למחרת, ביום רביעי, ייערך מופע "הזמן עכשיו" של עברי לידר, ששוזר בתוכו שירים שמערבלים מגדרים.

מתי? 8-10 בפברואר

איפה? היכל התרבות ראשון לציון

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

גם סופה באה

בתערוכה של טל רוזן אליעזר יונחו על רצפת הגלריה כ-150 קילוגרמים של שיער אדם שנאסף במשך כשמונה חודשים מכ-40 מספרות ברחבי הארץ. במשך התערוכה ישמש השיער כמיצב אליו הקהל יוזמן להיכנס או לצפות בו מן הצד, כמו גם כזירה לעבודות פרפורמנס.

מתי? החל מ-4 בפברואר

איפה? גלריה חנינא שביל המרץ 5, תל אביב

גורנישט

להקתו של הכוריאוגרף רועי אסף מעלה בבכורה את היצירה "גורנישט" עם רקדנים מקומיים. מקורותיה של גורנישט הם בעבודה "Nothing" שהועלתה לראשונה בלהקת המחול TanzMainz בנובמבר 2018.

מתי? 4-5 בפברואר, 21:00

איפה? סוזן דלל

  • עוד באותו נושא:
  • ספיידרמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully