וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודי ג'וליאני נחשף מתחת לתחפושת ב"זמר במסכה" - השופטים יצאו במחאה

עודכן לאחרונה: 3.2.2022 / 10:17

רובין ת'יק וקן ג'ונג נדהמו כשראו מי נחשף מתחת למסכה בפרק הראשון של הסדרה ועזבו את הסט במחאה, כשניקול שרזינגר וג'ני מקארתי נשארו לשוחח עם עורך דינו של נשיא ארה"ב לשעבר דונלד טראמפ

בווידאו: ג'וליאני מאשים את החברה שסופרת את הקולות בקשרים לסורוס/צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

העונה החדשה והשביעית של "הזמר במסכה" של רשת FOX אפילו לא שודרה - וכבר מעוררת סערה עם חשיפת אחד המשתתפים הראשונים מתחת למסיכה במהלך הצילומים של הפרק הראשון.

ראש עיריית ניו יורק לשעבר ועורך דינו של נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ, רודי ג'וליאני, נחשף כאחד המתמודדים הראשונים שהודחו - מה שגרם לשניים משופטי התוכנית, קן ג'ונג ורובין ת'יק, לקום ולרדת מהבמה במחאה, כך דיווח האתר Deadline. בדיווחים מעבר לים לא נכתב מדוע השופטים יצאו בזעם, אך נראה כי הסיבה לכך היא הצהרותיו של ג'וליאני לאחר בחירות 2020 לנשיאות ארה"ב שבה טען כי הן נגנבו מטראמפ והיותו דמות שנויה במחלוקת בציבוריות האמריקנית.

על פי הדיווח מהסט, בזמן שג'ונג ות'יק יצאו, שתי השופטות האחרות, ג'ני מקארתי וניקול שרזינגר, נשארו במקום ושוחחו עם ג'וליאני.

רשת פוקס מסרה ל-Variety שההפקה מסרבת להתייחס להדלפות, כיוון שהיא שומרת על מדיניות המבקשת למנוע ספוילרים. על פי הדיווחים, החשיפה של ג'וליאני תשודר ככל הנראה בפרק הראשון של העונה שתעלה ב-7 במרץ והנושא שלה יהיה "הטוב, הרע והמתכרבל".

זו לא הפעם הראשונה שהגרסה האמריקאית של "הזמר במסכה" מתמודדת עם מחלוקת על אחד מהמשתתפים. במרץ 2020, הסדרה חשפה את הפוליטיקאית הרפובליקנית שרה פיילין, מושלת אלסקה לשעבר ומתמודדת למשרת סגנית הנשיא, וספגה ביקורת רבה מהצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully