וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל גל גדות: כווית תאסור הקרנה של הסרט החדש בכיכובה

עודכן לאחרונה: 6.2.2022 / 10:33

בעקבות דרישה של "תנועת החרם על הישות הציונית", החליטו בכווית לאסור הקרנה של הסרט "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות בשל היותה שחקנית ישראלית. בעבר נאסרה גם הקרנת הסרט "וונדר וומן" משום שגדות "הייתה חיילת בצבא הכיבוש"

טריילר הסרט "מוות על הנילוס"/פורום פילם

משרד ההסברה הכוויתי צפוי למנוע את הקרנת הסרט "מוות על הנילוס" בכיכובה של גל גדות בכל בתי הקולנוע במדינה המפרצית בגלל השתתפותה של השחקנית הישראלית בסרט - כך דיווח העיתון הכוויתי "אל-קבס". גורם בכיר במדינה מסר לעיתון כי "המשרד לא יאפשר הקרנה של הסרט והוא הוסר מרשימות ההקרנה של שלוש חברות הקולנוע במדינה".

לפי הדיווחים בכווית, הצעד בא בעקבות דרישה של "תנועת החרם על הישות הציונית". בעבר אסר משרד ההסברה במדינה גם הקרנה של "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות בטענה שהייתה בעבר חיילת "בצבא הכיבוש הישראלי". בימים האחרונים צברו הקריאות להחרים את הסרט תאוצה - הן בתקשורת הכוויתית והן ברשתות החברתיות.

ברגע שהחל מסע יחסי הציבור של הסרט בסוף שנת 2021 נוצרה סערה במדינות ערביות רבות, ופעילים רבים נגד ישראל קראו להחרים אותו בגלל השתתפותה של גל גדות. עד כה דווח כי כווית אוסרת להקרינו, אולם לא מן הנמנע כי מדינות ערביות אחרות יצטרפו לחרם עליו.

הסרט "מוות על הנילוס" מבוסס על ספר של אגתה כריסטי בעל אותו שם. קנת' בראנה גם מביים אותו וגם מככב בו בתפקיד הבלש הרקול פוארו. לפי העלילה, פוארו מבלה חופשה על ספינת קיטור ששטה במימי מצרים, וכמובן נקלע לתעלומת רצח. בצדו ובצדה של גדות מככבים גם ראסל ברנד וארמי האמר, ובטריילר עצמו מככב שיר של דפש מוד. הסרט נעשה בעקבות הצלחת "רצח באוריינט אקספרס" המבוסס אף הוא על ספר של כריסטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully