וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטפליקס ו-CBS ישקיעו בחממה של "סם שפיגל" ליוצרי סדרות ישראלים

עודכן לאחרונה: 7.2.2022 / 11:28

בית הספר ליצירה קולנועית "סם שפיגל" משיק חממה בינלאומית לסדרות טלוויזיה בתמיכת נטפליקס ו-ViacomCBS. משתתפי החממה יזכו לליווי מקצועי ובניית נטוורקינג להצלחה בשוק הטלוויזיה הבינלאומי

צפייה בנטפליקס. ShutterStock
תתמוך. נטפליקס/ShutterStock

לראשונה נטפליקס תתמוך ביוצרים ישראלים: בית הספר ליצירה קולנועית "סם שפיגל" משיק היום (שני) חממה בינלאומית לסדרות טלוויזיה בתמיכת נטפליקס ו-ViacomCBS. שיתוף הפעולה בין נטפליקס וחממת סם שפיגל לסדרות הוא הפעם הראשונה בה נטפליקס תומכת בפרויקטים של יוצרים ישראלים בתחילת דרכם. במסגרת התמיכה, נטפליקס תעניק לפרויקט מצטיין פרס לפיתוח סדרה שיאפשר לזוכה לקדם את התסריט. בנוסף, המפיקה והתסריטאית האמריקאית ג'יל קונדון תתארח בחממה ותעניק ליווי אמנותי למשתתפים. תמיכת נטפליקס כוללת גם את דמי ההשתתפות עבור כל משתתפי חממת סם שפיגל לסדרות.

לאחר עשור בזירת הפיתוח של סרטי קולנוע, חממת הסדרות של בית הספר סם שפיגל נכנסת כאמור לעולם המתפתח של סדרות טלוויזיה. החממה תהווה מקפצה לשוק הבינלאומי עבור יוצרים ישראליים באמצעות מפגשים וליווי מקצועי של בכירי התעשייה מהארץ והעולם, ביניהם חגי לוי ("תמונות מחיי נישואין", "בטיפול", "הנערים"), דפנה לוין ("אופוריה", "חמישים", "בטיפול") ונח סטולמן ("הנערים", "מישהו לרוץ איתו").

חממת סם שפיגל לסדרות פרסמה קול קורא לכל בוגרי בתי הספר לקולנוע בישראל להגיש מועמדות. את חממת סם שפיגל לסדרות יזמו ומובילות דנה בלנקשטיין-כהן, מנהלת סם שפיגל ואורית זמיר, מנהלת חממות סם שפיגל.

אורית זמיר דנה בלנקשטיין כהן. ינאי יחיאל,
אורית זמיר ודנה בלנקשטיין כהן/ינאי יחיאל

לארי טאנז, סגן-נשיא EMEA לסדרות מקוריות בנטפליקס: "לבית הספר סם שפיגל יש רקורד חזק בפיתוח יוצרים מקומיים. אנו שמחים לתמוך בחממה הראשונה של בית הספר, שמטרתה לעזור לקולות יוצאי דופן חדשים לספר סיפורים מקומיים אותנטיים שמתחברים לעולם".

דנה בלנקשטיין כהן, מנהלת בית הספר סם שפיגל: "אנו גאים להמשיך וליצור הזדמנויות ליוצרות ויוצרים ישראלים, צעירות וצעירים העושים את צעדיהם הראשונים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה. השקת חממת סם שפיגל לסדרות היא שלוחה טבעית של תהליך חינוכי מעמיק ומרחיק לכת של בית הספר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully