וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשת אינטרנשיונל תפיק עבור דיסני פלוס סדרה על האישה שהחביאה את אנה פרנק

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 10:57

קשת אינטרנשיונל תפיק עבור דיסני פלוס סדרה על מיפ חיס - חסידת אומות עולם שהחביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים. חיס היא גם זו שהציגה לעולם את יומנה של פרנק, אותו מצאה במקום המסתור לאחר שפרנק ובני משפחתה נעצרו בידי הנאצים

בווידאו: חבר צוות המומחים שחקר את פרשת אנה פרנק מספר על מסקנות המחקר/צילום רויטרס

קשת אינטרנשיונל תפיק עבור דיסני פלוס סדרה על מיפ חיס - חסידת אומות עולם שהחביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים.

קשת סטודיוס - האולפנים של קשת אינטרנשיונל בלוס אנג'לס - יפיקו בקופרודוקציה עם אולפני ABC Signature סדרה בשם A Small Light שתספר את סיפור חייה יוצא הדופן של מיפ חיס ההולנדית שהחביאה את אנה פרנק ובני משפחתה מפני הנאצים. חיס היא גם זו שמצאה את היומן של אנה במקום המסתור לאחר שהיא ובני משפחתה נעצרו, ושמרה עליו עד שלבסוף הביאה אותו לאב אוטו, שפרסם והציג אותו לעולם.

חיס נפטרה ב-2010 בגיל 100, לאחר שסיפור הגבורה שלה היווה מקור השראה לאנשים רבים ברחבי העולם. שם הסדרה לקוח מאחת האמרות המצוטטות ביותר של חיס: "אני לא רוצה להיקרא גיבורה; אף אחד לא צריך לחשוב לעולם שאתה מוכרח להיות מיוחד כדי לעזור לאחרים. גם מזכירה, עקרת בית או נערה יכולה להדליק אור קטן בחדר חשוך".

תסריטאי הסדרה יהיו ג'ון רייטר וטוני פלאן ("האנטומיה של גריי"). זוכת גלובוס הזהב סוזנה פוגל ("חורשות את הלילה", "הדיילת") תביים מספר פרקים. בין המפיקים הראשיים - בכירי קשת פיטר טראוגוט, אלון שטרוזמן ואבי ניר.

אבי ניר, מנכ"ל קבוצת קשת: "לסיפורים אמיתיים ובעלי משמעות, כמו סיפורה של מיפ חיס, יש חשיבות מיוחדת עבורנו. יש ערך אחר לשותפות ישראלית בהפקה עבור דיסני שתעסוק באור האנושי שדלק בזמנים החשוכים ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • אנה פרנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully