וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביתר בנאי, פוליקר וגידי גוב: 5 המלצות לאמצע פברואר

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 8:17

אביתר בנאי מגיע לזאפה באר שבע, פוליקר וגידי גוב מתאחדים במופע בתל אביב - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

תערוכות חדשות במוזיאון חיפה לאמנות

מוזיאון חיפה לאמנות פותח תערוכות חדשות ומארח שני אמנים בינלאומיים שיגיעו לישראל לכבוד הפתיחה. תערוכתו של אדריאן פאצ'י היא תערוכתה רטרוספקטיבית ויוצגו בה גם שתי עבודות חדשות בבכורה עולמית. תערוכה נוספת היא זו של האמן הטורקי וולקן קזלטונץ', המהווה דיאלוג עם צילומיו האייקונים של הצלם אוגוסט זנדר, מהצלמים החשובים במאה ה-20 שצילומיו יוצגו בתערוכה. עוד תוצג גם תערוכתה של אנה לוקשבסקי.

מתי? 11 בפברואר (השקת ספר אמן של קזלטונץ'), 12 בפברואר (שיח עם פאצי והאוצר)

איפה? מוזיאון חיפה לאמנות, רחוב שבתאי לוי 26, חיפה

גידי גוב ויהודה פוליקר

שניים מהאמנים הגדולים ביותר בישראל, עם מעל 45 שנות קריירה מוזיקלית הכוללת פסגות ושיאים, חוברים זה לזה במופע עם אינספור להיטים - והכול על במה אחת.

מתי? 14-15 בפברואר

איפה? היכל התרבות תל אביב

פסטיבל "מתאהבים בירושלים"

ולנטיין מתקרב ולכבודו ייערכו שני סופי שבוע בירושלים שכולם אהבה. בשני סופי השבוע - הנוכחי והבא - יציעו כמה מבתי המלון בבירה חבילות לינה ייחודיות שיכללו הופעות, הרצאות, סטנד-אפ וסיורים בעקבות סיפורי אהבה ירושלמים. הפסטיבל הוא פרי יוזמה של הרשות לפיתוח ירושלים, המשרד לירושלים ומורשת, עיריית ירושלים והוא נערך במסגרת קמפיין החורף של עיריית ירושלים. בין המשתתפים: סיוון רהב וידידיה מאיר, עדן הראל ועודד מנשה, דניאל גד וישראל אטיאס, דני ויעל מ'חתונמי', עירית לינור, קובי אריאלי, שרית ישי הלוי ועוד ועוד.

מתי? 10-12 בפברואר, ו-17-19 בפברואר

איפה? מלונות ברחבי ירושלים

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קובי אריאלי , ינואר 2021. ראובן קסטרו
אהבה בירושלים. אריאלי/ראובן קסטרו

הדה

עיבוד מודרני מאת דפנה רובינשטיין למחזהו הקלאסי של איבסן "הדה גאבלר" הממקם את העלילה בעולם ההייטק. ההצגה עוסקת בחייה של אישה בעולם של גברים אשר עולמם הוא זה של הייטק והנפקות בבורסה. היא ובעלה הטרי שזה עתה שבו מירח דבש ארוך, גרים בבית חדש ויקר - והיא משועממת ומואסת בשניהם. כתחביב, הדה צופה בכולם דרך מצלמות האבטחה המרשתות את ביתה, עושה קוקאין ומתעללת בכל מי שסביבה. יום אחד, אהובה לשעבר מגיע העירה. יש באמתחתו רעיון טכנולוגי מהפכני עם פוטנציאל להצלחה ותהילה. הוא גם מלווה ברומן חדש וכל זאת מעורר בהדה קנאה גדולה. היא מחליטה להרוס אותו ובדרך משלמת מחיר יקר.

מתי? 11-12 בפברואר, 21:00

איפה? הקאמרי 4

אביתר בנאי

אחד המוזיקאים האהובים והמוכשרים בישראל מגיע לעיר שבה הוא גדל במטרה לחמם את הימים שלפני הולנטיין ולהעניק הפוגה של שעתיים מופלאות מתוך טרפת הקורונה והאומיקרון.

מתי? הערב, 10 בפברואר

איפה? זאפה באר שבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully