וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה סיבת המוות של הקומיקאי בוב סאגט ("צער גידול בנות")

עודכן לאחרונה: 10.2.2022 / 9:05

המשטרה מלכתחילה שללה חשד לסמים, אלכוהול או פלילים במותו של בוב סאגט, שמת בשנתו לפני חודש בגיל 65. כעת הוציאה משפחתו הודעה לעיתונות ובה חשפה את סיבת המוות

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

טרילר "צער גידול בנות - הדור הבא"/נטפליקס

משפחתו של בוב סאגט הוציאה הודעה לעיתונות בארצות הברית, ובה חשפה את מה שהוביל למותו. "בשבועות שחלפו מאז פטירתו של בוב, היינו המומים מהתפרצות האהבה המדהימה של מעריציו, שהיוותה לנו נחמה גדולה ועליה אנו אסירי תודה לנצח", כתבו. "עכשיו, כשיש לנו את המסקנות הסופיות מחקירת הרשויות, הרגשנו שרק ראוי שהאוהדים ישמעו את המסקנות האלה ישירות מאיתנו. הרשויות קבעו שבוב סבל מטראומה בראש. הן הגיעו למסקנה שהוא נחבט בטעות ממשהו בחלק האחורי של ראשו, לא חשב על זה והלך לישון. לא היו מעורבים סמים או אלכוהול".

"בעוד אנו ממשיכים להתאבל ביחד", הוסיפו, "אנחנו מבקשים מכולם לזכור את האהבה והצחוק שבוב הביא לעולם הזה, ואת השיעורים שהוא לימד את כולנו: להיות אדיבים לכולם, לתת לאנשים שאתה אוהב לדעת שאתה אוהב אותם, ולהתמודד עם זמנים קשים באמצעות חיבוקים וצחוקים".

בוב סאגט. פיליפ פארונה, GettyImages
"קלארק קנט היהודי". בוב סאגט/GettyImages, פיליפ פארונה

ב-9 בינואר נמצא סאגט מת בחדר מלון באורלנדו, וכבר אז המשטרה המקומית שללה חשד לסמים, אלכוהול או פלילים. סאגט הותיר אחריו את זוגתו הנוכחית ושלוש בנות מזוגתו הקודמת. הוא התפרסם בעיקר בתפקידו כאב המשפחה דני טאנר בסדרה "צער גידול בנות", והופיע לפני חמש שנים גם בסדרת ההמשך שלה, "צער גידול בנות - הדור הבא". נוסף לכך היו לו עוד שלל תפקידים. בין השאר, הוא הנחה מסוף שנות השמונים עד סוף שנות התשעים את התוכנית הפופולרית "America's Funniest Home Videos" ודיבב את טד מוסבי העתידי ב"איך פגשתי את אימא".

ב-1998 ביים סאגט את הסרט "עבודה מלוכלכת", בו כיכב בין השאר הקומיקאי נורם מקדונלד, שהלך לעולמו לפני כמה חודשים. בסרט הזה, כמשתמע משמו, השחקן לכלך את התדמית שנדבקה לו בגלל תפקידו בסדרה מתקתקה כמו "צער גידול בנות". הוא עשה זאת גם במופעי הסטנד-אפ שלו ובתפקידים אחרים, למשל הופעת אורח בסדרה "הפמליה", השתתפות בדוקו הגס "האריסטוקרטים" וכמובן הרוסט שלו בקומדי סנטרל.

סאגט היה בן למשפחה יהודית, והשתתף ב"השוטר הטוב", עיבוד אמריקאי לסדרה ישראלית בשם זה. הקומיקאי דון ריקליס אף הגדיר אותו פעם כ"קלארק קנט היהודי".

סאגט נחשב לאחד האנשים הנחמדים בקומדיה האמריקנית והיה אהוב במיוחד. אשלי ומרי-קייט אולסן, התאומות הזהות שגילמו יחדיו את אחת מבנותיו בסדרה, הצהירו: "הוא היה האדם הכי אוהב ונדיב. אנחנו כל כך עצובות שהוא כבר לא איתנו, אבל יודעות שהוא ימשיך להיות בצידנו וידריך אותנו בחסד שלו, כפי שתמיד עשה". קנדיס קמרון, שגילמה בת אחרת, צייצה: "הוא היה אחד האנשים הכי טובים שהכרתי בחיי. אין לי מילים". ג'ון סטיימוס, שגילם בסדרה את גיסו, הוסיף: "אני שבור. אני בהלם מוחלט. בחיים לא יהיה לי חבר כמוהו. אני כל כך אוהב אותך בובי". קאט דנינגס, שגילמה את בתו בסיטקום אחר ומצליח הרבה פחות, "לגדל את אבא", כתבה: "הוא היה האיש הכי מקסים ותמיד הגן עליי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully