וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה זלווגר לובשת חליפת שומן בסדרה חדשה - וברשת תוקפים: "למה לא בחרו שחקנית שמנה?"

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 8:48

עוד חודש צפויה לעלות למסכים סדרת פשע בשם "The Thing About Pam" בכיכובה של רנה זלווגר. אלא שההחלטה להלביש אותה בחליפת שומן הובילה לביקורת ברשתות. המפיק הסביר: "כשזוכת אוסקר מבקשת להפיק את הסדרה ולככב כפאם, אתה עונה לה 'כן, כן, כן!"

רנה זלווגר/צילום

עוד חודש צפויה לעלות למסכים סדרת פשע בשם "The Thing About Pam", סדרה המבוססת על סיפורה האמיתי של פאם הופ, אישה אמריקנית שהורשעה ברצח בשנת 2016 בביתה בסנט לואיס שבמיזורי, פשע שעליו היא מרצה מאסר עולם. פרשת פאם הופ רווייה בפיתולים ודרמות, ומי שתיכנס לנעליה בסדרה החדשה של רשת NBC היא זוכת האוסקר רנה זלווגר - וזו תהיה לה הופעת הבכורה הטלוויזיונית.

על מנת לגלם את הופ, התיישבה זלווגר במשך שעות מדי יום על כיסא האיפור ואף עטתה חליפת שומן. ההחלטה של המפיקים להלביש את זלווגר בחליפת שומן הובילה לביקורת נוקבת ברשתות החברתיות. כשנשאל במסגרת פאנל מדוע המפיקים לא בחרו שחקנית בגודל דומה לגודל של הופ, הסביר המפיק בפועל כריס מקמבר: "כשמישהי שזכתה באוסקר פעמיים מתקשרת ואומרת לך 'אני אובססיבית לסיפור הזה. אני חייבת לשחק את פאם ואני רוצה גם להפיק את הסדרה, אתה עונה לה 'כן, כן, כן!". התפקיד שלנו הוא לספק לרנה ולשאר השחקנים את כל הכלים שהם צריכים כדי לגלם את הדמויות".

רנה זלווגר. יחצ,
זיהיתם? רנה זלווגר (משמאל)/יחצ

עבור זלווגר, אשר עלתה וירדה במשקל בשני הסרטים הראשונים של "ברידג'ט ג'ונס", לבישת חליפת שומן הייתה דבר חדש. "אני חדשה בזה", סיפרה הכוכבת. "בעבר השתמשתי בזה לקטעים קטנטנים. כל יום למדתי משהו חדש, איך החלקים בנויים. גם למדתי שזו מיומנות מסוג אחר לעבוד עם כל הגוף שלך מכוסה בתותבות. בהתחלה נדרשו ארבע שעות כדי להלביש אותי ולהתחיל צילומים, אבל הצוות הצליח להוריד את זה לשעתיים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully