וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הפסקת חשמל: בוטלה הצגה בקאמרי וקונצרט בבית האופרה

עודכן לאחרונה: 13.2.2022 / 22:06

בגלל הפסקת חשמל אזורית בוטלה ההצגה "מתאבל ללא קץ" בתיאטרון הקאמרי שבתל אביב - והקהל המאוכזב חזר הביתה. מנכ"ל התיאטרון רן גואטה: "זו תחושה קשה לראות את הקהל מגיע לערב תרבותי וחוזר הביתה". גם קונצרט בסדרה הסימפונית בבית האופרה בוטל בגלל הפסקת החשמל

מוריס כהן בהצגה "מתאבל ללא קץ" של תיאטרון הקאמרי בבימויו של ארי פולמן. רדי רובינשטיין,
ההצגה שבוטלה, 'מתאבל ללא קץ'/רדי רובינשטיין

בגלל הפסקת חשמל אזורית בוטלה ההצגה "מתאבל ללא קץ" בתיאטרון הקאמרי שבתל אביב - והקהל המאוכזב חזר הביתה. מהתיאטרון נמסר כי ייצרו קשר עם הקהל ויתואם איתם מועד אחר לבוא ולצפות בהצגה. גם קונצרט בסדרה הסימפונית בבית האופרה בוטל בגלל הפסקת החשמל.

"באנו להצגה ואף אחד לא אמר לנו כלום", מסרה לוואלה! תרבות אפרת שורש שהגיעה לצפות בהצגה. "נכנסו לפואייה והכל היה חשוך ועגמומי עם תאורת חירום אבל השומר בדק אותנו ונכנסנו. לא אמרו לנו כלום ואנשים עמדו וחיכו. מישהו שמע אותנו מדברות ואמר לנו שיש הפסקת חשמל וכנראה אין הצגה. בשמונה וחצי קיבלנו סמס שאין הצגה. זה מעצבן כי כנראה ידעו על זה מראש. עובדה שאמרו לנו שלא הצליחו להקים את התפאורה".

מנכ"ל התיאטרון הקאמרי רן גואטה אמר לגלי צה"ל: "לצערנו הרבה עקב הפסקת חשמל נאלצנו לבטל את ההצגה 'מתאבל ללא קץ' של חנוך לוין, אחת מהשתיים שהתקיימו בקאמרי. זו תחושה קשה לראות את הקהל מגיע לערב תרבותי וחוזר הביתה, במיוחד בימים אלו שאנו מנסים בכל הכוח להישאר פתוחים ולספק תרבות. לאט לאט הקהל חוזר לאולמות וביטול כזה הוא פשוט כואב. כמובן שניצור קשה עם הצופים המאוכזבים ונזמין אותם להצגה בתאריך אחר".

ההצגה "מתאבל ללא קץ" נכתבה על ידי חנוך לוין. ביים אותה ארי פולמן ומככבים בה מוריס כהן, יואב לוי ומיה לנדסמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully