וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס חביב הקהל ושלישיית מנחות: המהפכה של טקס האוסקר

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 0:48

בניסיון לעצור את הצניחה באחוזי הרייטינג, האקדמיה האמריקאית לקולנוע הכריזה על שני צעדים דרמטיים לקראת הטקס הקרוב: שלישיית מנחות, ופרס חביב הקהל שייקבע בטוויטר (וככל הנראה יוענק ל"ספיידרמן: אין דרך הביתה")

טריילר הסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה"/פורום פילם

שבוע אחרי פרסום רשימת המועמדויות לפרסי האוסקר, האקדמיה האמריקאית לקולנוע יצאה היום עם שתי הודעות לקראת הטקס. שתיהן מהפכניות למדי, ושתיהן נולדות מתוך הצורך הנואש להציל את הרלוונטיות של האירוע, ומן החשש שאחוזי הצפייה שלו ימשיכו לצנוח.

החלטה אחת: השנה, נוסף לכל הקטגוריות הרגילות, יציג הטקס גם קטגוריה חדשה - פרס חביב הקהל. האקדמיה כבר הכריזה על פרס כזה לפני כמה שנים אך בעקבות הביקורת עליו מיהרה לגנוז את ההחלטה. עכשיו, בצוק העיתים, היא שוב שלפה את הרעיון מהמגירה, והפעם נראה שזה סופי.

הקהל יבחר את הזוכה באמצעות הטוויטר. גם כל אחד מאיתנו מוזמן לעשות כן. רק צריך לצייץ את שם הסרט הנבחר בצירוף ההאשטג #OscarsFanFavorite.

המחשבה מאחורי הצעד ברורה: בשנה שבה הזוכה הגדול צפוי להיות "כוחו של הכלב", סרט שזמין בנטפליקס אך בשל תוכנו וסגנונו המאתגר לא בדיוק סחף את הקהל, הפרס הזה אמור להציף בשיחה להיטים כמו "ספיידרמן: אין דרך הביתה" וכך למשוך תשומת לב לטקס.

השאלה היא, האם האוסקר לא קיים מלכתחילה כדי לפרגן לסרטים פחות מסחריים? הרי בשביל סרטים כמו "ספיידרמן: אין דרך הביתה" יש לנו את הטוויטר, ולא צריך פרסים מקצועיים.

ספיידרמן: אין דרך הביתה. פורום פילם,
יזכה בפרס? מתוך "ספיידרמן: אין דרך הביתה"/פורום פילם

ההצבעה תתקיים בין ה-27 בפברואר לשלושה במרץ, ושלושה מן המצביעים יעלו בגורל ויזכו בנסיעה חינם לטקס בלוס אנג'לס, שיתקיים ב-27 במרץ. לפי התכנון, הם גם יהיו אלה שיגישו את הפרס.

את הטקס עצמו, כך פורסם היום בתקשורת הבינלאומית, ינחו ככל הנראה איימי שומר, וונדה סייקס ורג'ינה הול, שלישייה שבהחלט מתאימה לרוח הימים. זאת תהיה הפעם הראשונה מזה 35 שנה שלאוסקר יש לא פחות מאשר שלושה מנחים או מנחות. התכנון הוא שכל אחת מהן תנחה שעה נפרדת של הטקס, ושומר תהיה הראשונה בתור.

בשנים האחרונות לאוסקר לא היה ולו מנחה אחד, בין השאר כי אף אחד לא רצה לעשות זאת, וגם החיסרון הזה פגע באחוזי הצפייה. האם השלישייה הזו ופרס חביב הקהל הם מה שיחזירו את הטקס לחיים? נחכה ונראה (ספוילר: כנראה שלא).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully