וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית גאלה קוגן חושפת: "גילו לי גידול ענק במוח"

עודכן לאחרונה: 15.2.2022 / 13:42

השחקנית והדוגמנית גאלה קוגן חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי יש לה גידול במוח ושהיא עומדת לקראת ניתוח להוציאו. "אני מלאת אמון ואמונה שהכול יהיה בסדר, שיוציאו את זה ממני, ושישאירו אותי בדגם משופר. מפחיד. אני רוצה בעיקר שלילדים שלי תהיה תמיכה הורית טובה", אמרה

גאלה קוגן. שי פרנקו וספיר סבג,
"אני מלאת אמון ואמונה שהכול יהיה בסדר". גאלה קוגן/שי פרנקו וספיר סבג

השחקנית והדוגמנית גאלה קוגן גילתה היום בחשבון האינסטגרם שלה כי יש לה גידול במוח וכי היא עומדת לקראת ניתוח להוציאו.

בסרטון שהעלתה אמרה: "גילו לי גידול ענק במוח. יש לי ניתוח עוד כמה ימים. באתי לים. אני מלאת אמון ואמונה שהכול יהיה בסדר, שיוציאו את זה ממני, ושישאירו אותי בדגם משופר. מפחיד. אני רוצה בעיקר שלילדים שלי תהיה תמיכה הורית טובה, שבעלי המלך יזכה לאישה טובה, אני רוצה להיות מאחורי החרא הזה. זה מפחיד. בשורות טובות בעזרת השם".

רבים מחבריה לתעשייה הגיבו לה באינסטגרם. השחקנית גל גדות כתבה לה: "שולחת מלא אנרגיות טהורות וטובות אליך. חיזוקים וחיבוקים. מתפללת שיעבור בקלות ככל האפשר ואין לי ספק שתנצחי את השיט הזה". הזמרת שירי מימון כתבה: "חיבוק חזק ובשורות טובות", הקומיקאי ערן זרחוביץ' הוסיף: "רק בריאות, נשמה". התסריטאי והקומיקאי רשף לוי, שיצר את הסדרה "נחמה" שבה כיכבה לצד קוגן, כתב: "גאלה אהובה, את כל המזל שיש לי אני משאיל לך עד שתחלימי. חיבוק גדול לך לגל ולילדים. האמונה ורופא טוב ירפאו אותך. העולם צריך מלאכיות כמוך בתוכו".

קוגן בת ה-37 נולדה באוקראינה ועלתה לארץ בגיל שש עם משפחתה. כשהייתה בת 15 וחצי עזבה את בית הוריה. לאחר לימודי המשחק שלה, כיכבה בלא מעט פרסומות ובתכניות טלוויזיה, בהן הסדרות "תעשה לי ילד", "נחמה", "דני הוליווד", "בובות", "אנחנו במפה", "האלופה", "מקיף מילאנו" ו"בית הכלבים" ובתוכנית "רוקדים עם כוכבים" בגלגולה הקודם.

  • עוד באותו נושא:
  • גאלה קוגן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully