וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפקס, ביטלס בלבוש קלאסי וחגיגות ה-90 למוזיאון ת"א: 5 המלצות לאמצע פברואר

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 14:43

שירי הביטלס בעיבודים תזמורתיים, מוזיאון תל אביב חוגג 90 עם תצוגה חדשה של אוסף ישראלי, פסטיבל "ספרה" באילת - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב

אירועי ה-90 למוזיאון תל אביב

מוזיאון תל אביב משיק את אירועי שנת ה-90 עם פתיחת תצוגת קבע חדשה של אוסף אמנות ישראלית.
התערוכה נפרשת על פני שלושה חללי תצוגה וכוללת מעל 120 יצירות של מיטב האמנים - חלקן מוכרות וידועות וחלקן מוצגות לראשונה בפני הציבור.

מתי? כל הזמן

איפה? מוזיאון תל אביב

ביטלס בלבוש קלאסי

הביטלס נהגו לשלב אלמנטים של מוסיקה קלאסית בשיריהם הבלתי נשכחיים. בקונצרט מיוחד, פרי שיתוף פעולה בין הסינפונייטה הישראלית באר שבע לבית הספר למוזיקה בקריה האקדמית אונו, יבוצעו להיטי הלהקה בעיבודים תזמורתיים חדשים.

מתי? 23 בפברואר, 20:30

איפה? משכן לאמנויות הבמה באר-שבע

פסטיבל ספרה למוזיקה מסביב לעולם

פסטיבל ספרה למוזיקה מסביב לעולם מתקיים בפעם הראשונה באילת. אל מהדורת הבכורה שתתפרש על פני שלושה ימים תגיע שורה מובחרת של אמנים, מהעולם ומכאן, ובסוף כל ערב מסיבה אתנית סוחפת.
בין האמנים שישתתפו בפסטיבל: אהוד בנאי עם ג'יש מארחים את לונא אבו נאסר, שלמה בר והברירה הטבעית מארחים את שי צברי, ריף כהן, טיפקס מארחים את נטע אלקיים, מינטוס אליאס וצימבליסטה, דיקלה, מארק אליהו מארח את ארקדי דוכין, Fabiana Cozza (ברזיל), יאמאן בלוז ויונתן וולצ'וק ביג בנד מארחים את עדן דרסו, Maria Mazzotta (איטליה), בום פם מארחים את יהודה קיסר ולירז צ'רכי ועוד ועוד.

מתי? 24-26 בפברואר

איפה? אילת

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

אירוע לכבוד ספרו של שרון מולדאבי "להלל את החול"

שרון מולדאבי, שזכה על ספרו "להלל את החול" בפרס הביכורים 2022 של משרד התרבות, ינחה אירוע שיעסוק בספרות אונליין ועתידה של הספרות בכלל. ישתתפו: הסופר יאיר אסולין, הסופר והעורך ארז שוויצר, מנכ"ל "עברית" גיא בן-נון, במאי הוי.אר. ניר סער, אלינור שופס מ"זאג גיימינג".

מתי? 21 בפברואר, 20:30

איפה? צוותא תל אביב

שרון מולדאבי. Creative Commons
שרון מולדאבי/Creative Commons

מוטל שירים תיאטרלי שעתי או יותר

תיאטרון קליפה מציג בבכורה מופע רוקנרול עם ניחוחות של פעם בביצועה של קרנית (שגם כתבה והלחינה) ועם עיבודים והפקה מוזיקלית של רונית שחר.

מתי? 22 בפברואר

איפה? שונצינו 17 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully