וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל גלבוע משיבה אש לאגודת הלהט"ב: "אתם בושה. המונים בקהילה מפחדים מכם"

עודכן לאחרונה: 17.2.2022 / 9:50

אחרי הסערה שעוררה טל גלבוע בשידור, שם אמרה כי בתה בת ה-13 יצאה מהארון לכאורה אחרי שנחשפה בבית ספרה "לכל הקשת הלהט"בית" - היא מגיבה לביקורת שחטפה ברשתות: "האגודה למען הלהט"ב וחושן - תעיפו את הידיים המטונפות שלכם מהבת שלי. טפי אליכם. אתם ארגונים פוליטיים"

אחרי הסערה שעוררה טל גלבוע בשידור בערוץ 14, שם אמרה כי בתה בת ה-13 יצאה מהארון לכאורה אחרי שנחשפה בבית ספרה "לכל הקשת הלהט"בית" - היא מגיבה לביקורת שחטפה ברשתות החברתיות. גלבוע העלתה תמונה של דגל הגאווה וכתבה: "זה מה שרואים כשנכנסים אליי הביתה. אז לאגודה למען הלהט"ב בישראל וחושן - אתם בושה, ארגונים פוליטיים, אתם מתייגים את 'הבת של טל גלבוע רוצים לתת לך חיבוק ולהגיד לה שהיא מקובלת כפי שהיא'. טפי עליכם! את הידיים המטונפות שלכם אתם תעיפו ממנה, ברור?! מצטערת על כל תמיכה שלי בכם אי פעם.

"נשמות, אנשי סובלנות והכלה, כדאי שתבדקו למה המוני אנשי הקהילה אשכרה מפחדים מכם. מאות הודעות של הומוסקסואלים שתומכים בי ואשכרה מפחדים להתבטא בפומבי. אולי כדאי להסתכל קצת פנימה? ארגונים פוליטיים ותו לא, כמה תמימה הייתי".

כאמור שלשום סיפרה גלבוע בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, במהלך דיון על איסור טיפולי המרה, כי בתה בת ה-13 יצאה מהארון לכאורה "אחרי שבבית הספר מכניסים להם למוח את כל הקשת הלהט"בית". ערוץ 14 צייץ את הסרטון של גלבוע אולם מיהר למחוק אותו בשל תגובות נזעמות מגולשים בטוויטר.

"המדע מדבר על זה ש-10 אחוז מבני האדם ובעלי החיים הם הומוסקסואליים, זה עניין מולד", אמרה גלבוע, פעילת זכויות בעלי חיים ומי ששימשה יועצת לנתניהו בנושא זכויות בעלי חיים. "היום כבר מדברים על זה שזה נרכש גם, זאת אומרת שיש התנסויות שיש אנשים שמנסים גם וגם". בהמשך סיפרה גלבוע כי בתה בת ה-13 יצאה מהארון. "התקשרתי למורה שלה ואמרתי לה 'זה מה שקורה, ככה וככה', היא מספרת לי שמגיעים לבית הספר מכל הקשת הלהט"בית. טרנסג'נדרים וזה, ועושים להם יום שלם של שיחה ומסבירים להם. אמרתי לה 'סליחה, באיזה קטע? באיזה קטע אתם מכניסים לבת שלי, למוח של הבת שלי כאלה דברים?'".

גלבוע מיהרה להבהיר שהמפגש עם חברי הקשת הלהט"בית קרה לילדי כיתה ט' ולא לילדי כיתה ז'. לסיום התייחסה לנושא השיחה, דהיינו לאיסור על טיפולי המרה, וסיכמה: "זכותו של כל אדם לא רק להחליט, אלא גם להחליט אם הוא רוצה לשנות את זה, כי לא לכולם החיים האלה נוחים".

טל גלבוע. ראובן קסטרו
משיבה אש. גלבוע/ראובן קסטרו

דבריה של טל גלבוע בערוץ 14 עוררו סערה גדולה והרשת התמלאה במהרה בפוסטים שהביעו מחאה נגד הדברים ותמיכה בבתה ובקהילה הגאה. חברת הכנסת נעמה לזימי ("העבודה") צייצה: "מקווה שהבת של טל גלבוע בסדר ושהיא חזקה יותר מהמצב והאאוטינג שנכפה עליה אתמול. חשוב לי להגיד לכל הילדות והילדים בישראל שיש לכן.ם מקום, מגיע לכם.ן חום, הכלה, אהבה וחיבוק. מפרסמת את קו הקשב של האגודה למען הלהט"ב למי שצריכה לפרוק ולשוחח 2982*". גם האגודה למען הלהט"ב בישראל צייצו: "בתה של טל גלבוע, אנחנו אוהבים ואוהבות אותך כמו שאת".

  • עוד באותו נושא:
  • טל גלבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully