וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נועה קירל נכללת ברשימת האמנים המבטיחים של פיפל מגזין לשנת 2022

עודכן לאחרונה: 20.2.2022 / 10:42

המגזין האמריקני הנודע בחר בזמרת הישראלית כאחת האמנים המבטיחים של השנה. כזכור, נועה קירל מטפחת בשנים האחרונות קריירה בחו"ל, והביקור ברשימה של פיפל מגזין הוא ללא ספק תחנה נחשקת במסע שלה

נועה קירל. יח"צ,
בדרך לכבוש את העולם. נועה קירל/יח"צ

למקרה שפספסתם, נועה קירל מטפחת בשנים האחרונות קריירה בחו"ל. ומאז שהוחתמה בחברת הענק אטלנטיק רקורדס כבר הוציאה שני סינגלים בין-לאומיים: Please Don't Suck ו-Bad Little Thing. כעת היא מסמנת וי על תחנה נוספת במסע שלה: פיפל מגזין, המגזין האמריקני המפורסם, בחר בזמרת הישראלית כאחת האמנים המבטיחים לשנת 2022.

"נועה קירל בעד הבנות", נכתב במגזין. "מלכת הפופ בת ה-20 אומרת לפיפל שהיא 'בקטע של לחבק את עצמך, להיות אישה עצמאית, להחזיק במה שיש לך ולעבוד קשה כדי להשיג את החלומות שלך'".

המגזין מוסיף ומספר על קירל: "נולדה להורים ישראלים וגדלה בתל אביב, שפתה הראשונה הייתה עברית והיא הוציאה את סינגל הבכורה שלה בגיל 14. ב-2018 היא הצטרפה ל'ישראל גוט טאלנט' כשופטת הצעירה ביותר בתולדות התוכנית (הכוונה היא כמובן לתולדות התוכנית בכל העולם, וואלה! תרבות). "ההשראה להעצמה נשית מגיעה מאייקונים כמו ביונסה, ג'ניפר לופז ורוזליה, 'הן רוקדות, הן שרות, הן כותבות, הן עושות הכל', היא אומרת".

את הפרופיל הקצר חותם פיפל: "כמה עובדות מהנות עליה הן שהיא אוהבת לבשל, ​​היא התחילה כשהייתה רק בת 3, והיא 'לנצח בליבּר'" - מעריצה של ג'סטין ביבר.

נועה קירל, פיפל מגזין. פיפל מגזין, צילום מסך
מחבקת את עצמה. נועה קירל בפיפל מגזין/צילום מסך, פיפל מגזין

הרשימה של פיפל מגזין מונה 20 אמנים צעירים, ומלבד קירל ניתן למצוא בה בין היתר את הזמרת והשחקנית מקנה גרייס, המוכרת כאסתר מ"סיפורה של שפחה", צמד האינדי המדובר Wet Leg והזמרות העולות לאון השבדית ו-Upsahl האמריקנית.

  • עוד באותו נושא:
  • נועה קירל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully