וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאי האמריקני מארק לאנגן הלך לעולמו בגיל 57

עודכן לאחרונה: 23.2.2022 / 8:35

המוזיקאי האמריקני המוערך, שלקח חלק בלהקות סקרימינג טריז, קווינז אוף דה סטון אייג' והגאטר טווינז, הלך לעולמו והוא בן 57 בלבד. סיבת מותו לא נמסרה

מארק לאנגן. נמרוד סונדרס
לאנגן בהופעתו בישראל ב-2015/נמרוד סונדרס

המוזיקאי האמריקני מארק לאנגן הלך לעולמו והוא בן 57 בלבד. בהודעה שנמסרה בטוויטר של לאנגן נכתב: "חברנו היקר מארק לאנגן הלך הבוקר לעולמו בביתו שבאירלנד. הוא היה זמר, מוזיקאי ויוצר אהוב. אין לנו מידע נוסף לחלוק ברגע זה. אנו מבקשים לכבד את הפרטיות של המשפחה". סיבת מותו של לאנגן לא נמסרה אם כי לפני שנה דווח כי הוא סובל ממחלת כליות. מוזיקאים רבים ספדו לו ברשתות החברתיות, ביניהם איגי פופ שצייץ: "הייתה לי הערכה עמוקה אליך. תנוח בשלום. ממני, המעריץ שלך, איגי פופ".

לאנגן, שהיה פעיל בסצנת האלטרנטיב קרוב לארבעה עשורים, נחשב לאחד האמנים המוערכים בסצנה, ובין היתר לקח חלק בלהקות סקרימינג טריז, קווינז אוף דה סטון אייג' והגאטר טווינז. כמו כן, שיתף פעולה עם הטוויילייט סינגרז של חברו לגאטר טווינז גרג דולי, סולסייברז והזמרת והצ'לנית איזובל קמפבל, איתה גם הופיעה בישראל בסוף 2012.

בריאיון לוואלה! תרבות ב-2010 לפני אחת מהופעותיו הרבות בישראל, סיפר: "הקריירה שלי היא ערב רב של אירועים ורגעים קטנים וגדולים, אבל קשה לומר שראיתי הכל, כיוון שאני לא זוכר שראיתי הכל. אם יש לך מזל, אתה זוכר את האושר הגדול של ימים מסוימים אבל לא שוכח גם את הצער שהיה בחלקם. לרוב אגב, כששואלים אותי על רגעים בקריירה, אני חוטף בלק-אאוט. כמו ששואלים אותי על המוזיקה שאני אוהב לשמוע. אני פשוט לא זוכר שום דבר.

"החיים הם ממש לא השירים שלי. למרות שיש שירים שמייצגים מציאות, אצלי זה לרוב לא נכון. אני חושב שגם אם אני נמשך לטקסט מסוים, אני לא יודע אם הוא מייצג את חיי כפי שהטקסט מציג אותי או כפי שאני רואה את עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully