וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דיבר מלוכלך ופתח את הרוכסן": הצד האפל של ג'רי לואיס נחשף

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 10:24

שחקניות שעבדו לצדו של הקומיקאי האגדי שהלך לעולמו ב-2017 חושפות את ההטרדות שעברו על ידו. אחת מהן סיפרה כי לאחר שחמקה ממנו וסירבה להיענות לו, הורה לואיס לשחקנים להחרימה. אחרת סיפרה: "הוא התחיל לדבר איתי על סקס והמכנסיים שלו היו פתוחים"

ג'רי לואיס בפסטיבל קאן. Stuart C. Wilson, GettyImages
ג'רי לואיס בפסטיבל קאן/GettyImages, Stuart C. Wilson

הקומיקאי ההוליוודי האגדי ג'רי לואיס, אחד השחקנים האהובים בכל הזמנים אשר הלך לעולמו לפני כחמש שנים בגיל 91, הטריד מינית נשים ששיחקו לצדו - כך עולה מסרט חדש שפורסם באתר האמריקני "ואניטי פייר" ומסעיר את אמריקה. הדיווח באתר מלווה בסרט תיעודי קצר שבו מרואיינות כמה שחקניות שחושפות את ההטרדות והתקיפות שעברו.

השחקנית קארן שארפ, כיום בת 87, סיפרה כיצד על סט הצילומים של סרט בשנת 1964 לואיס דחף אותה לפינה בחדר ההלבשה. "הוא תפס אותי, התחיל ללטף אותי. הוא פתח את רוכסן המכנסיים שלו ואני הייתי בהלם". שארפ סיפרה כי לאחר שחמקה ממנו, הורה לואיס לכל צוות השחקנים להחרים אותה ולא לדבר איתה במשך ימי הצילומים. היא סיפרה שאיש צוות אמר לה שרק הבמאי ועוזרו מורשים לדבר איתה. "אם מישהו ידבר איתך, כולנו נחטוף קנס", אמר לה.

שחקנית נוספת בשם הופ הולידיי, כיום בת 91, סיפרה ל"ואניטי פייר" שהכירה את לואיס מאז שהייתה בת 13 וראתה בו משפחה, שכן הוא היה חבר קרוב של אבא שלה. כשהציע לה לקחת חלק בקומדיה שצילם ב-1961, היא קפצה על ההזדמנות. "ביום הראשון שעבדנו הוא שאל אותי, 'את יכולה לבוא לחדר ההלבשה אחר כך? אני רוצה לדבר איתך על הצילומים של מחר", סיפרה. לדבריה, ברגע שהיא נכנסה לחדר - הוא נעל את הדלת והתחיל לדבר איתה על סקס. "הוא התחיל לדבר איתי מלוכלך והמכנסיים שלו היו פתוחים. רעדתי מפחד. פשוט ישבתי שם וכל כך רציתי לעזוב".

"נכנסתי לדיכאון ולא רציתי לצאת לדייטים", סיפרה הולידיי ליוצרי הסרט התיעודי, שאף יצרו את הסרט "אלן נגד פארו" ששודר ב-HBO ועסק בהטרדות המיניות לכאורה של וודי אלן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully