וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם מישהו נפגע אני מצטער": עומר אדם מתייחס לסערת "קאקדילה" בהופעתו

עודכן לאחרונה: 24.2.2022 / 23:41

הזמר התייחס לפרשה במהלך הופעת הענק שהתקיימה בהיכל מנורה. "אני רוצה בהזדמנות הזאת שאתם פה לידי ולא בטלוויזיה או ברשת להגיד שאם מישהו נפגע אני באמת מצטער. לא הייתה כוונה לפגוע"

אחרי הסערה שהתעוררה בעקבות השיר "קאקדילה" של עומר אדם, שרבים טענו כי הוא פוגעני כלפי נשים יוצאות חבר העמים, הזמר התייחס לראשונה לפרשה במהלך הופעת הענק שהתקיימה הערב (חמישי) בהיכל מנורה בתל אביב. "לא דמיינתי שדבר כזה יגיע עד לשרה בממשלה. אני רוצה בהזדמנות הזאת שאתם פה לידי ולא בטלוויזיה או ברשת להגיד שאם מישהו נפגע אני מצטער. אתם יודעים שלא הייתה שום כוונה לפגוע", אמר.

אחרי שהביע צער - שר עומר אדם את "קאקדילה".

צפו בדברים של עומר אדם על 'קאקדילה':

עומר אדם מתייחס בהופעה בהיכל מנורה לפרשת קאקדילה/יח"צ

בתחילת ינואר הוציא עומר אדם את "קאקדילה", שיר שעורר סערה גדולה בגלל מילותיו. שרת התחבורה מרב מיכאלי כתבה לדוגמא כי מילותיו "גזעניות, מחפיצות ומשפילות" כי תוצאות המילים הללו "הרסניות": "אני רוצה להאמין שעומר אדם הוא לא אדם מרושע. אני רוצה להאמין שאם עומר אדם היה רואה את הבנות שהחיים שלהן נגמרו כי מישהו ששמע שיר כזה חשב שזה מגניב ומה היא עושה עניין ומה היא כובד, הוא היה מעלים את השיר הזה מהעולם. אבל הוא לא פוגש אותן. כי הוא בוחר לא לפגוש ולא לראות ולא להתמודד עם המציאות".

עומר אדם הגיב אז וכתב באינסטגרם: "אני ומשפחתי מגיעים ממוצא קווקזי ולעולם לא הייתה כוונה לפגוע באף אדם. השיר נכתב על ידי הכותבים בהומור עצמי ובוצע כך על ידי גם. אז בבקשה לפני שאת כותבת פוסט בשביל לקדם את המעמד הפוליטי שלך תנשמי, תתעסקי בעניינים שלך ולפני שאת מטיפה לי מוסר או מנסה להגן על עדה שאני חלק ממנה כדאי שתתייחסי בכבוד לעובדות שלך. את גם מוזמנת לצפות בתכנית 'מצב האומה' בכיכובו של בן זוגך שבניגוד אליי מנסה לצחוק על כל המדינה במודע וגם על הקהילה הרוסית. למרות הכל, אוהב אותך השרה, מקווה שתנסי לעשות משהו מועיל בענף התחבורה".

עומר אדם ביצע במופע הענק, אחד מתוך שני מופעים בהיכל מנורה בתל אביב, את מיטב להיטיו. לראשונה הוא שר את השיר החדש שלו "לבד על המיטה" ואת הסינגל הקודם "חורף באוטו". במהלך המופע הוא אירח את אושר כהן ואת אודיה, איתם הוא ביצע את "נועצת מבט" ו"אם הייתי צריכה".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully