וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור העדויות כי הטריד מינית: השף ארז קומרובסקי פורש מ"משחקי השף"

עודכן לאחרונה: 25.2.2022 / 11:20

בעקבות התחקיר שפורסם ב"7 ימים", שחשף עדויות המתארות התנהגות בוטה מצד השף ארז קומרובסקי, סביבת עבודה רעילה והטרדות מיניות - הודיע השף על פרישה מ"משחקי השף" של רשת 13. "בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית או כזאת שנועדה להסב כאב", הסביר

מילון ארז קומורובסקי/רשת 13

בעקבות התחקיר שפורסם ב"7 ימים", שחשף עדויות המתארות התנהגות בוטה מצד השף ארז קומרובסקי, סביבת עבודה רעילה והטרדות מיניות - הודיע השף על פרישה מ"משחקי השף" של רשת 13. "בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית או כזאת שנועדה להסב כאב", הסביר.

בפוסט שפרסם באינסטגרם כתב השף: "השבוע האחרון היה מטלטל עבורי. הוא הפגיש אותי לראשונה עם טענות שמעולם לא חשבתי שייתכן ויופנו כלפיי. בראש ובראשונה חשוב לי להבהיר - למרות שאני לא מזהה את עצמי עם הדמות שמצטיירת מהשאלות שהועברו אליי על ידי מערכת העיתון, אין בכוונתי להטיל דופי באף לא אחת מהמרואיינות לכתבה.

"לאורך עשורים גידלתי אינספור טבחיות וטבחים, אופות ואופים, שיחסי החמים עימם נמשכים עד היום, שנים רבות לאחר שפנו לדרך עצמאית. רבים מעובדיי ושותפיי הולכים איתי כבר שנים ארוכות וטובות, בין היתר בגלל האהבה שלי לצוות שמלווה אותי, שאליו התייחסתי ואמשיך להתייחס כאל משפחתי. זאת גם הסיבה שכל כך כואב לי לחשוב שהיו אנשים שייתכן ונפגעו ממני".

ארז קומורובסקי, משחקי השף. צילום מסך, רשת
עוזב. קומרובסקי/רשת, צילום מסך

"חשוב לי להדגיש כי בהתנהגותי לא הייתה כוונה מינית או כזאת שנועדה להסב כאב", הוסיף קומרובסקי. "כל עובדיי, שותפיי וכל מי שלקח יחד איתי חלק במסע חיי, יקר לליבי, ואת כולם אני אוהב. מכיוון שכך, גם אם אינני מזהה את עצמי עם הדמות שעולה מהכתבה, אני מבקש להביע התנצלות כנה מעומק ליבי בפני כל מי שחש נפגע ממני.

בנוסף לזה, החלטתי גם שהדבר הנכון כעת הוא לצמצם את הנוכחות התקשורתית שלי. לכן, הודעתי אתמול למפיקי "משחקי השף" ולמנהלי ערוץ 13, כי לא אשתתף בצילומי העונה הקרובה של התוכנית. אני מודה להם על ההבנה שגילו, וגם אם לא אשתתף בתוכנית אמשיך להיות צופה נאמן שלה".

כאמור, הבוקר פורסם ב"7 ימים" תחקיר שלפיו קומרובסקי הטריד מינית עובדות שהיו כפופות לו וזרק לעברן הערות בעלות אופי מיני. "זה קרה באולם אביגדור, עבדתי באותו אירוע כמנהלת מלצרים", סיפרה אחת מהן. "ארז בא, מושיט ידיים, אני נותנת לו חיבוק והוא תופס לי בישבן. אני הודפת אותו, מתרחקת אחורה בהלם, לא מצליחה להגיב, ואז הוא צוחק ותופס לי בחזה". עוד סיפרה כי שאל שאלות בוטות כמו "אז מה קורה עם הריח המסריח שלך למטה?" וכן עדות שלה על כך שהכניס ידיים מתחת לרגליים של עובדת אחרת, והרים אותה מאיבר המין. עובדים אחרים תיארו שיח מטריד, סביבת עבודה בעייתית והתנהגות וולגרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully