וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בחרתי להאמין לו": רותם סלע מתייצבת לצד חברה אסי עזר

עודכן לאחרונה: 26.2.2022 / 21:50

בריאיון ראשון מאז שנחשפה בוואלה! עדות השחקן יהודה נהרי שבה טען כי המגיש אסי עזר הטריד אותו מינית, אמרה רותם סלע לחדשות 12: "ערכנו שיחה כנה ואינטימית שבה אסי אמר לי שהוא לא עשה את זה. הוא צבר אצלי קרדיט כאדם אמין, כך שהאמנתי לו. כשעפים ליד האש - נכווים"

העדות המצולמת המלאה של יהודה נהרי בפני וואלה! תרבות. השחקן טען שהמגיש אסי עזר הטריד אותו מינית בעת שבא לביתו לפגישה מקצועית ב-2011. כתב: שגיא בן נון/סטילס: ראובן קסטרו, וידאו: שי מכלוף, הפקה: חגית ברק

לא שמישהו חשב שהיא תגיב אחרת, אבל המגישה והדוגמנית רותם סלע מתייצבת לצד חברה הטוב ושותפה להגשה אסי עזר. בריאיון ראשון מאז שפרצה פרשת אסי עזר, בה נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי נגד המגיש, מספרת סלע: "זה היה לא פשוט שבן אדם קם יום אחד ומאשימים אותו בכזה דבר".

בריאיון למהדורת השבת של חדשות 12, סיפרה סלע כי הדבר הראשון שהחליטה לעשות ברגע שהתפוצצה הפרשה, בה נטען כי עזר הטריד מינית את השחקן יהודה נהרי, הוא לעלות לדבר עם עזר שגר בבניין שלה. "עליתי אליו הביתה כדי לדבר, כדי לשמוע, כדי להבין. זה הפתיע אותי. אני פשוט מכירה את אסי, מכירה אותו כמו את כף ידי. ערכנו שיחה מאוד כנה, מאד אינטימית, שבה אסי אמר לי בצורה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים שהוא לא עשה את זה. אני מאמינה לו. אני מכירה אותו, הוא צבר אצלי קרדיט בתור אדם אמין מאוד ובחרתי להאמין לו".

בתשובה לשאלה מדוע לא התראיינה בסמוך לפרסום הפרשה, ענתה: "אני הרגשתי שאני כרגע צריכה להיות עם אסי ולתמוך בו ובמה שהוא עובר. פחות עניין אותי לדבר החוצה ולרוץ לתקשורת ולומר מה שיש לי לומר. זה לא שפחדתי, אני לא מנוהלת על ידי התקשורת. אתראיין מתי שבא לי להתראיין".

סלע הוסיפה: "בסוף יש כאן שני אנשים והם היחידים שיודעים מה היה. הוא התברר במשטרה והחליטו לסגור את התיק (הערת וואלה! תרבות: עזר לא זומן לחקירה. התיק נסגר בגלל התיישנות). אני יכולה עכשיו לשבת ולדבר כמה זה נורא שאפשר להאשים מישהו, ואולי זה גם נורא, אבל אנחנו בתור אנשים מפורסמים צריכים לקחת בחשבון שזה חלק מהעניין. כשאתה עף קרוב לאש, אתה לפעמים נכווה".

הכוכב הבא, אסי עזר, רותם סלע. קשת 12, צילום מסך
עומדת לצדו. רותם סלע ואסי עזר/צילום מסך, קשת 12

לפני כחודש וחצי נחשפה בוואלה! תרבות עדותו של השחקן יהודה נהרי שבה הוא טען כי המגיש והיוצר אסי עזר הטריד אותו מינית לפני עשור כשהזמין אותו לפגישת עבודה בביתו, כדי לבדוק התאמה לסדרה "להיות איתה". נהרי טען כי במהלך הפגישה עזר שלף את איבר המין שלו פעמיים, ניסה לשכנע את נהרי - אולם האחרון סירב שוב ושוב. עזר הגיב לחשיפת וואלה! תרבות כך: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". נהרי עצמו עבר בדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully