וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זגורי אימפריה, "צל של אמת" וריאליטי על אלירז ואילנית: מה צפוי השנה ב"הוט"?

עודכן לאחרונה: 27.2.2022 / 16:42

הוט הציגה את הסדרות ל-2022 ובהן "שנות הירח" שיצר אביב גפן על חייו, "זגורי אימפריה" שחוזרת אחרי שבע שנים בלי איבגי, "זאת וזאתי" זוכות לחיים חדשים, ריאליטי על משפחת אלירז שדה, "ערים" של שירלי מושיוף ועוד. שר התקשורת הנדל הכריז על הקמת קרן חדשה לטלוויזיה

אביב גפן - עכשיו מעונן/צילום: ניב אהרונסון

הוט הציגה הבוקר (ראשון) את הסדרות הצפויות לעלות השנה וכן את הסדרות הנמצאות בפיתוח. לאחר שבשנים האחרונות נשארה מאחור בתחום הסדרות ביחס למתחרה yes, בחברה נמסר על השקעה של כ-130 מיליון שקלים בכ-50 הפקות מקור (הספירה של החברה כוללת גם סדרות שנדחו לאחר שהיו אמורות לעלות בשנים הקודמות). שר התקשורת יועז הנדל הכריז באירוע על הקמת קרן חדשה לטלוויזיה שתשקיע בהפקות מקור.

בין הסדרות שהוצגו: סדרת הדרמה "שנות הירח" שיצר וכתב אביב גפן על חייו, ביים אוהד פרח ומשחקים בה נח אנגלהרד, נירו לוי, אילנה ברקוביץ', איגי וקסמן, חמי רודנר, שלום חנוך ועוד; העונה השלישית של "זגורי אימפריה", שתעלה כשבע שנים לאחר סיום העונה השנייה ללא משה איבגי שהיה השחקן הראשי בסדרה. העונה תוכננה במקור לעלות בשנת 2016 אולם בעקבות פרשת ההטרדות והתקיפות המיניות של איבגי שנחשפה בוואלה באותה שנה - צילומיה הופסקו והיא לא שבה לאוויר.

אחת הסדרות היותר מסקרנות היא "ערים" (שם זמני) עליה חתומה היוצרת המוערכת שירלי מושיוף ("איש חשוב מאד"), בהפקת אולפני הרצליה. הסדרה עוסקת בזוג הנשוי נעמה ואלון, שאחרי עשור קשוח של קריירה וגידול ילדים סוף סוף יוצאים לבלות במסיבה סוערת שנגמרת בסמים ובהתקף חרדה של נעמה, שפולטת בפני אלון את כל מה שהיא שונאת בו ובחיים שלהם. אלון לא מצליח להתגבר על העלבון ומחליט לעזוב את הבית.

"ירושלים" - סדרה שנוצרה בהשראת פעילויות אבטחה בעיר העתיקה בירושלים, שיצר דוד אקרמן וביים אילן עבודי. זהו שיתוף פעולה של הוט עם חברת התוכן וההפצה ITV ובהפקת דרים טים, בכיכובם של דורון בן דוד, רותם סלע וצביקה הדר.

טריילר זגורי אימפריה:

"הברווזון המכוער" שיצרו דינה סנדרסון ויובל שפרמן, שגם ביים, והפיק יואב גרוס. זוהי למעשה העונה השנייה של הסדרה "אורי ואלה", ומשחקים בה בין השאר פבלו רוזנברג, מגי אזרזר, שרית וינו אלעד, דובר קוסשווילי, אורי גבריאל, טל גורדון ורינה מצליח.

"מג"ב" שיצר וביים מני יעיש ובה מככבים שלום מיכאלשוילי, שלומי שבת ובן סולטן. במרכזה ילד פרא מבת ים, שמסתבך עם ערבים מיפו ומתגייס למג"ב כדי לסגור איתם חשבון. שם הוא מתאהב בלוחמת מג"ב פמיניסטית ושוחרת שלום.

"חאנשי" עליה חתומה כיוצרת ושחקנית ראשית עליזה חנוביץ' וביימו מיקי טריאסט ואהרון גבע. במרכזה חאנשי, צעירה דתייה מהקהילה היהודית בברוקלין, שנמצאת במסלול להתחתן בשידוך אך סוחבת איתה פנטזיה סודית שלילדה דתייה טובה כמוה אסור לחלום - לעשות הרבה סקס עם הרבה חיילים ישראלים במזרח התיכון.

הסדרה "בוגד" שיצרו עמית כהן ורון לשם וביים אסף פולונסקי, בשיתוף פעולה בין הוט לחברת ההפקה וההפצה WEST END MEDIA, בכיכובם של ליאור אשכנזי, עוז זהבי, ניב סולטן, דקלה ואורנה בנאי. הסדרה עוקבת אחר סיפור היעלמותו של מטוס נוסעים ישראלי בטיסה מתל אביב להודו.

ומה בהוט 8? "צל של אמת - הפרק החמישי", שיעסוק שוב ברצח תאיר ראדה, ועליה חתומים היוצרים ארי פינס, יותם גנדלמן ומיקה תימור; סדרה נוספת תעסוק בשלמה ארצי, אותו מנהל חיים סלוצקי, המפיק גם את הערוץ המשדר הוט 8. את הסדרה יוצרים ירון שילון, אמיר בן-דוד ומוריס בן-מיור והיא מבטיחה קטעי ארכיון נדירים, עדויות של בני משפחה ושותפים לדרך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טריילר "משפחת שדה"

הסדרה "מטכ"ל" עוסקת בסיירת מטכ"ל, שיוצר ומפיק עמרי אסנהיים ומביים גלעד טוקטלי; הדרמה התיעודית "מינכן 50 שנים אחרי" העוסקת בטבח הספורטאים באולימפיאדת מינכן בספטמבר 1972. יוצרים: רומן שומונוב ורונן מכליס בלזם. זוהי קופרודוקציה עם תדמור אנטרטיינמנט וחברת ההפקה של וויל סמית וג'יידה פינקט סמית, TELEPOOL; "שיסל ואריק, זה לא רק געגוע" - סרטו האחרון של הבמאי, המפיק והשחקן צבי שיסל שמת כשבוע לאחר שהשלים את הסרט, העוסק בחברות ארוכת השנים והיצירה המשותפת עם חברו הטוב ביותר אריק איינשטיין, וכולל חומרים שמעולם לא נחשפו בעבר. הסרט מופק על ידי ארז בן הרוש ובני מנשה בסטודיו No Drama; הסרט "אגדת חורבן" של גידי דר; "ד"ר רודי: האמת העירומה" העוסק בפסיכולוג המנוח והשנוי במחלוקת. בימוי ותסריט: נועה אהרוני; "הצ'ופצ'יק של הקומקום - סיפורו של הגשש החיוור" שמביים אליאב לילטי.

עוד בהוט 8: "המסע של ירדנה" שבה הזמרת ירדנה ארזי יוצאת למסע עם בת דודתה תמר בעקבות האמהות שלהן, איבט ופאני לואנג'ה. במאית: אילת הלר; ו"ז'ה טם - רונית אלקבץ" שיעסוק בשחקנית והיוצרת המנוחה דרך ארון הבגדים יוצא הדופן שלה. יוצרת: מורן איפרגן.

עוד יעלו השנה: סדרת הריאליטי המדוברת "רפאליס" וסדרת הריאליטי "משפחת שדה" העוקבת אחר חייהם האישיים של אלירז שדה, אילנית לוי והילדים ליאם ואלין גולן, ילדיה של אילנית מנישואיה הקודמים לאייל גולן; עונה חדשה ל"מחוברים" עם קרן פלס, אורנה בנאי ואורי ששון.

סדרות נוספות: עונה שלישית של "שבאבניקים"; "העיר הטובה" של אלירן אליה ("מוטלים בספק") עם עוז זהבי; "ממושטרות" עם גיתית פישר ואושרית סרוסי ("זאת וזאתי") שמפיקים ארז בן הרוש ובני מנשה בסטודיו No Drama; דרמת בית החולים "לב של רוצח" שיצרו ליעד שהם, גל זייד ורוני ידור; "קורדרוי" של הדס בן ארויה עם דר זוזובסקי וניבר מדר.

טריילר 'צל של אמת'

הוט ציינה כי כ-20 סדרות שלה נמכרו לגופי שידור בינלאומיים בשנתיים האחרונות, ו-8 סדרות שיעלו לשידור בשנת 2022 ומופקות בקופרודוקציה עם גופים מהארץ ומחו"ל: "ירושלים", "בוגד", "מג"ב", "ספיידרז", "היה היה", "דרימארס", "מינכן" ו"תלאתה".

בנוסף, הוט הציגה את הסדרות הנצפות ביותר בשנת 2021 - וכולן הפקות מקור. הסדרה הנצפית ביותר השנה הייתה העונה השנייה של "שבאבניקים", אחריה בסדר יורד "אזהרת מסע" (שנטפליקס ביקשה עבורה עונה שנייה), "בעלת החלומות", "מלכות 2", "מחוברים 9", "גולסטאריות 3", "מצולמים 2", "קוקה בע"מ 2", "שקופים" ו"ילדות סכסכניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully