וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הזמר הכי מפורסם באוקראינה" תפס נשק והצטרף ללחימה ברוסיה

עודכן לאחרונה: 28.2.2022 / 11:27

אנדריי חליבניוק, הסולן של להקת בום בוקס הפופולרית, נטל נשק והצטרף למאבק נגד הפלישה הרוסית. הוא העלה לרשתות החברתיות סרטון שבו הוא נראה לבוש במדים צבאיים וחמוש ברובה כשהוא מסתובב ברחובות הבירה קייב ושר שיר להעלאת המורל

בווידאו: כתמי דם ברחובות חרקוב ביום שאחרי הלחימה בעיר וגל פליטים שנמשך/צילום: אויטרס

מצטרף למלחמה: אנדריי חליבניוק, הסולן של אחת הלהקות הפופולריות באוקראינה נטל נשק והצטרף למאבק נגד הפלישה הרוסית. הזמר, סולן להקת בום בוקס הפופולרית, העלה לרשתות החברתיות סרטון שבו הוא נראה לבוש במדים צבאיים וחמוש ברובה כשהוא מסתובב ברחובות הבירה קייב ושר שיר להעלאת המורל האוקראיני.

חליבניוק הצטרף כפי הנראה לכוחות ההגנה של אוקראינה - יחידה המורכבת מאנשי המילואים - שמטרתם להגן על רחובות קייב מפני ניסיונות רוסיים לכבוש את העיר.

בום בוקס היא אחת הלהקות המצליחות ביותר באוקראינה, עם קהל עצום בתוך המדינה ומחוצה לה. היא הוקמה בשנת 2004 והופיעו בין השאר גם ברוסיה. עם זאת, הם לא הופיעו במדינה שפלשה לאוקראינה מאז סיפוח האי קרים בשנת 2014. הפעם האחרונה שחליבניוק ולהקתו הופיעו בקייב הייתה ב-2 בינואר. באתר של "בום בוקס" נכתב שהם אמורים להופיע בקייב פעמיים גם באפריל.

זמר אוקראיני אנדריי קליבניוק. טויטר, צילום מסך
מגן על קייב. חליבניוק/צילום מסך, טויטר

חליבניוק מצטרף לשורה של מפורסמים שהצטרפו לכוחות הלוחמים במאבק להגנת העצמאות של אוקראינה, ביניהם גם אלוף האגרוף במשקל כבד אלכסנדר אוסיק.

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully