וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע בנאי, גיא מזיג ומחווה לחנוך לוין: 9 המלצות לתחילת מרץ

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 12:02

אלישע בנאי משיק את מיני האלבום החדש שלו, גיא מזיג יארח את עילי בוטנר וילדי החוץ ואת רד בנד - ועוד המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

גיא מזיג מארח את רד בנד ועילי בוטנר וילדי החוץ

נסיך הגרוב ומלך הפאנק, מי שהיה ממנהיגי "הדורבנים", מי שהופיע עם כוורת במופע האיחוד ומי שהפיק את המופע לזכרו של אריק איינשטיין, מגיע למופע מלא גרוב והומור. הבונוס: אירוח של רד בנד ועילי בוטנר וילדי החוץ.

מתי? 5 במרץ

איפה? האנגר 11

על עכברים ואנשים

"על עכברים ואנשים" שכתב ג'ון סטיינבק היא אחת הנובלות המפורסמות בספרות האמריקנית. הסטודיו למשחק יורם לוינשטיין מעלה מחזה על פי הספר, שמהווה הומאז' לתקופה של השפל הכלכלי וקריסת הבורסה, תקופה שבה האנשים נלחמים על הקיום שלהם ומחפשים עבודה כדי לשרוד.

מתי? 5-19 במרץ

איפה? אולם "עבאס", רח' חנוך 19, שכונת התקווה, תל אביב

שבוע הגירה בסינמטק ירושלים

בסינמטק בבירה יתקיים שבוע סרטים ואירועים בנושא תנועה אנושית והגיררה, שייקחו בו חלק יוצרים, חוקרים ואמנים רבים, ביניהם האמן הבינלאומי JR, הצלם האיטלקי ניקולו פיליפו רוסו, ערן קולירין, נטע אלקיים ועוד. שבוע הסרטים והאירועים יתקיים בשיתוף מכון ון ליר בירושלים, קרן ון ליר הולנד, וקרן ברנרד ון ליר. במהלך השבוע יוקרנו סרטי עלילה ותעודה, יתקיימו הופעות ודיונים בנוכחות יוצרים וחוקרים. כל אחד מימי הפרויקט יוקדש להיבט אחר של הנושא.

מתי? 6-10 במרץ

איפה? סינמטק ירושלים

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

אלישע בנאי

המוזיקאי המוכשר אלישע בנאי ישיק את "ממשיך לרדוף אחרי החלומות", מיני האלבום החדש שלו בהופעה חגיגית, לראשונה לבדו, ללא 40 השודדים שניגנו איתו במשך הרבה שנים.

מתי? 5 במרץ

איפה? מועדון גגרין בתל אביב

פסטיבל אשה בתיאטרון חולון

תיאטרון חולון יארח שלושה ימים של יצירה נשית במוזיקה, תיאטרון, שירה ובידור. בין יתר המופעים שיעלו: "הנשים המופלאות של חנוך לוין" עם תיקי דיין, ליאת הרלב, נעמי לבוב, אולה שור סלקטר, איה גרניט שבא, יעל טל, מוני מושונוב ומיכאל מושונוב; מחווה לאגדת המוזיקה ג'וני מיטשל; "שושנה שושנה" - מחווה מוזיקלית לזמרת ענקית - בעקבות סיפור חייה ובהשראת הסרט "המלכה שושנה" ועוד ועוד.

מתי? 7-9 במרץ

איפה? תיאטרון חולון, שדרות קוגל 11, חולון

תיקי דיין מקבלת פרס מטעם אמ"י על מפעל חיים. ראובן קסטרו
תיקי דיין/ראובן קסטרו

במלוא הדרה

עיריית תל אביב-יפו מציינת את יום האישה בשבוע של מאות פעילויות ואירועים ברחבי העיר וברשת. בין האירועים והפעילויות: נערות פורצות דרך - אירוע שכולו העצמה נשית ופרגון לנערות תל אביביות יפואיות מעוררות השראה; ברחובות שלנו: הסיפורים שמאחורי השמות של הנשים שעל שמן קרוי רחוב בעיר; מתוקתקות על שטיח הזהב - חגיגת אופנה של נשים בגיל הזהב עם שמלות שנתפרו ע"י נשים יפואיות; נשות רייך מספרות- הרצאות קצרות בסגנון טד על סיפורים מעוררי השראה של נשות מרכז העיר, ועוד ועוד.

מתי? 1-8 במרץ

איפה? רחבי תל אביב

לירית בלבן

השחקנית הנהדרת, אשר הפכה את "נעמי כפית" ("הבורר") לדמות טלוויזיונית אהובה, יוצאת לראשונה במופע סטנדאפ משלה אחרי שלוש שנות עבודה על חומרים ובדיוק לרגל גיל 50.

מתי? 7 במרץ

איפה? בית ציוני אמריקה, תל אביב

הטביעו חותם

התערוכה "הטביעו חותם", אותה אוצרות יחד ד"ר דליה מנור ויעל סגל חרמוני, נערכת לרגל יום האישה הבינלאומי. התערוכה מבקשת לעמוד על החותם שהטביעו הגרפיקאיות והמעצבות אסתר ברלי (ברלין) יואל (1972-1895) ופרנציסקה ברוך (1989-1901) בתוצרים המתנוססים סביבנו עד ימינו - ולהשיבן למקומן בין דפי ההיסטוריה, לחשוף את יצירתן, את השפה הגרפית שפיתחו ואת תרומתן לפרויקט הלאומי של בניית התרבות העברית והשדה הגרפי המקומי, משנות העשרים ועד לשנות השישים של המאה העשרים. בתערוכה יוצגו מבחר מעבודותיהן, בהם סמלי ערים, כרזות וחומרים פרסומיים למוסדות ולארגונים.

מתי? 1 במרץ - 19 במאי

איפה? גלריה ויטרינה ע"ש ג'וליה מזרחי ב-HIT מכון טכנולוגי חולון

תערוכת דיזיין-ארט

מתחם העיצוב הגדול בצפון redesign פותח את תערוכת העיצוב הראשונה מסוגה בישראל בהשתתפותם של 24 מעצבים ישראליים בתחומי הקראפט, הטכנולוגיה והחומר אשר יצרו אובייקטים במהדורה בלעדית ומוגבלת עבור המתחם. בתערוכה יוצגו מעל ל- 40 אובייקטים מתחומי הריהוט, התאורה, הדקורציה, כלי הבית והעיצוב הפיסולי אשר מהווים חלון הצצה לקיומה של סצנת "דיזיין-ארט" המקומית. את התערוכה אוצר תומר נתנאל לוי.

מתי? הפתיחה לקהל הרחב תתקיים ב-15 במרץ.

איפה? מתחם העיצוב redesign - דרך חיפה 44 קרית אתא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully