וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם 30 הזמרות הגדולות בישראל: היוזמה המבורכת למען העצמה נשית יצאה לדרך

עודכן לאחרונה: 3.3.2022 / 8:06

לרגל יום האישה הבינלאומי, קבוצת זאפה, ארומה אספרסו בר וחברת מי עדן יצאו בפרויקט מרגש למען העצמה נשית ותרומה לפורום מיכל סלה. בתפריט: השקת תערוכת צילומים מקורית של 30 מהזמרות הגדולות בישראל ועשרות הופעות. הפרטים בפנים

בווידאו: ריקי גל ואורית שחף (היהודים) מבצעות את "היי שקטה" במסגרת Ladies Muse/יח"צ

לרגל יום האישה הבינלאומי החל החודש, יזמה קבוצת זאפה מגוון פעילויות ושיתופי פעולה במסגרת Ladies Muse - חודש נשים יוצרות שמהותם העצמה נשית ותרומה לפורום מיכל סלה. היוזמה המבורכת יצאה לדרך אתמול (שלישי) עם תערוכת Muse Moments בזאפה, כשבמהלך האירוע עלו לבמה ריקי גל ואורית שחף (היהודים) וביצעו את "היי שקטה".

שרית חדד. רפי דלויה,
שרית חדד/רפי דלויה
גולן עינת השרה שאשא ביטון ועידו איז'ק. יח"צ,
גולן עינת השרה שאשא ביטון ועידו איז'ק/יח"צ

האירועים שיתקיימו במהלך החודש כוללים השקת תערוכת צילומים מקורית של 30 מהזמרות הגדולות בישראל. לצילומים המרגשים יצורפו משפטי העצמה מעוררי השראה שנכתבו ע"י הזמרות המצולמות.

בנוסף, יזמה זאפה שיתוף פעולה עם ארומה אספרסו בר וחברת מי עדן במסגרתו תייצר מי עדן סדרת בקבוקים במהדורה מוגבלת. על תוויות הבקבוקים יודפסו משפטי העצמה של 6 זמרות מובילות שנרתמו למהלך החשוב מאין כמוהו. רשת ארומה אספרסו בר שהתגייסה ונרתמה מיד ליוזמה המבורכת, תמכור הבקבוקים בסניפיה ותתרום את כל ההכנסות שיתקבלו לפורום מיכל סלה. את הבקבוקים ניתן יהיה להשיג גם במועדוני זאפה.

בין הזמרות שהצטלמו בתערוכה: אורית שחף (היהודים), איגי וקסמן, אילנית, אניה בוקשטיין, אסתר רדא, גלי עטרי, דיקלה, זהבה בן, יובל דיין, יסמין מועלם, לאה שבת, מארינה מקסימיליאן, נורית גלרון, מירי מסיקה, נסרין קדרי, ריטה, ריקי גל, שירי מימון, שרית חדד, קרן פלס, שפיטה ועוד.

אניה בוקשטיין. רפי דלויה,
אניה בוקשטיין/רפי דלויה
השרה שאשא ביטון ואסף מור. יח"צ,
השרה שאשא ביטון ואסף מור/יח"צ

בתום חודש מרץ יוצעו התמונות למכירה וכל ההכנסות שיתקבלו ייתרמו לעמותת הפורום של מיכל סלה - עמותה ללא מטרות רווח שמטרתה מניעת אלימות כלפי נשים באמצעות חדשנות וטכנולוגיה.

אסף מור סמנכ"ל השיווק והמכירות של קבוצת זאפה מסר: "קבוצת זאפה גאה ונרגשת לקראת אירועי חודש מרץ בו חל יום האשה הבינ"ל. בין היתר יזמנו תערוכה מקורית ומעוררת השראה, בעלת מסר חברתי חשוב מאין כמוהו. אנו שמחים על ההירתמות ושיתוף הפעולה של הזמרות הרבות לפרויקט תערוכת הצילומים שנועד לחזק המודעות והחשיבות להעצמה נשית וכמובן תמיכה בפורום מיכל סלה שעושה עבודת קודש. חודש מרץ יהיה בסימן נשים יוצרות, במהלך כל החודש תופענה זמרות רבות במועדוני זאפה, כולכם מוזמנים".

לילי בן עמי, מנכ"לית פורום מיכל סלה: "מוזיקה, הופעות ואומנות זה בדיוק בדיוק אחותי מיכל סלה ז"ל. אילו הייתה בחיים היתה מגיעה להופעות ורוקדת כאילו אף אחד לא מסתכל. לכן היוזמה הזו מרגשת במיוחד. בפורום מיכל סלה יש לנו מטרה אחת והיא אפס נרצחות בשנה. אני מברכת את כל הזמרות שנרתמו למען המטרה. זמרות מובילות שמופיעות על הבמה, ונרתמות למטרה של מניעת אלימות כלפי נשים בתוך ביתן, זו מנהיגות ועוצמה עם אימפקט עצום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully