וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגל יום האישה הבינלאומי: פרטנר TV מציגה סרטים שעוברים את "מבחן בקדל"

עודכן לאחרונה: 2.3.2022 / 16:44

ג'ניפר לופז, נטלי פורטמן, ג'סיקה צ'סטיין ואחרות. כל אלה יככבו בקטגוריה חדשה ב-VOD של פרטנר TV, שתוקדש לסרטים העומדים במבחן הפמיניסטי הקאנוני "מבחן בקדל"

טריילר הסרט "נוכלות בלי חשבון"/פורום פילם

יום האישה הבינלאומי שיחול בשבוע הבא הוא גם הזדמנות לחגוג יצירה של נשים ולבחון את מקומן בעולם התרבות ובתעשיית הקולנוע. אחת הפלטפורמות שמתייחסת לכך בצורה היצירתית ביותר היא פרטנר TV.

פרטנר מעלים ב-VOD שלהם קטגוריה המוקדשת לסרטים שעוברים את "מבחן בקדל" - מדובר באחד הסטנדרטים הבולטים בעולם הביקורת הפמיניסטי. הוא נקרא בשם מי שהגתה אותו, אליסון בקדל. כדי לעבור אותו, סרט חייב להציג שתי דמויות של נשים, שיש להן שם, ולפחות בהזדמנות אחת הן מדברות על נושא שאינו גבר. כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם, כמות הסרטים שעוברת את המבחן הזה מצומצמת ומצערת.

נוכלות בלי חשבון. פורום פילם,
מתוך "נוכלות בלי חשבון"/פורום פילם

ובכל זאת, יש לא מעט סרטים ראויים שהוא כן תקף לגביהם, ויהיו זמינים בפרטנר. בין הבולטים בהם - "כוננות עם שחר" של קתרין ביגלו בכיכובה של ג'סיקה צ'סטיין כסוכנת המיוחדת שהובילה למבצע החיסול של בן-לאדן, דרמת מתח שהיא בעיני אחד הסרטים הגדולים של דורנו; "ג'קי" בכיכובה של נטלי פורטמן כאלמנתו הטרייה של הנשיא ג'ון קנדי, הפרק הראשון בטרילוגיית הטרגדיות של הבמאי פבלו לרין, שהמשיכה כעת עם "ספנסר"; "נוכלות בלי חשבון" המצוין של לורן סקפריה על עולם החשפנות, בכיכובה של ג'ניפר לופז; "לייט נייט", הסרט הראשון שכתבה מנדי קילינג, בו היא מככבת בצד אמה תומפסון; וגם שלל קומדיות, מותחנים וסרטים לכל המשפחה.

יש לציין כי זו קטגוריה קבועה, והיא תישאר ב-VOD גם לאחר יום האישה הבינלאומי.

האם נאה מדבר ונאה מקיים? לדברי פרטנר, חמישים אחוז מעובדות החברה הן נשים ובשדרה הניהולית 41 אחוז נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully