וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעולם לא הייתי גאה יותר": מילה קוניס ואשטון קוצ'ר יתרמו מיליונים לאוקראינה

עודכן לאחרונה: 4.3.2022 / 18:45

בעקבות הפלישה הרוסית, השחקנית מילה קוניס נרתמת לסייע לאוקראינה שבה נולדה עם בעלה השחקן אשטון קוצ'ר וקראה לתרום למדינה למטרות הומניטריות. הזוג יתרום 3 מיליון דולר לשם כך. "מעולם לא הייתי יותר גאה מהיום להיות אוקראינית", אמרה קוניס בוידאו שצילם הזוג. צפו

בעקבות פלישת רוסיה לאוקראינה, השחקנית מילה קוניס, יהודיה-אמריקאית ילידת אוקראינה הסובייטית, ובעלה השחקן האמריקאי אשטון קוצ'ר, צילמו וידאו תמיכה באוקראינה והפצירו בציבור לעזור למדינה הנמצאת במלחמה עם רוסיה. "תמיד החשבתי את עצמי כאמריקאית, אמריקאית גאה. אני אוהבת את כל מה שהמדינה הזאת עשתה לי ולמשפחתי, אבל מעולם לא הייתי יותר גאה מהיום להיות אוקראינית", אמרה קוניס, שעזבה את אוקראינה כשהייתה בת שבע. קוצ'ר אמר: "מעולם לא הייתי יותר גאה להיות נשוי לאוקראינית".

"אנחנו מגייסים כספים כדי לתמוך במאמצי הסיוע לפליטים ומטרות הומניטריות באיזור", הוסיף קוצ'ר, ואמר כי הם מתמקדים בסיוע בהשגת דיור ומשאבים למי שזקוק לכך.

זוג הכוכבים ההוליוודיים מתכוון לתרום שלושה מיליון דולר לאוקראינה וקרא לציבור לתרום כספים במטרה לגייס 30 מיליון דולר, באמצעות האתר פלקספורט, שיעביר לדברי הזוג סיוע הומניטרי "ישירות לארגונים לא ממשלתיים מוכרים בשטח", על מנת להבטיח שסיוע יינתן לנזקקים ביותר, והאתר AirBnB.org שתתמוך בדיור ובמחייה במי שקלטו פליטים.

"תושבי אוקראינה הם חזקים ואמיצים, אבל להיות חזק ואמיץ לא אומר שאתה לא ראוי לתמיכה", הוסיפה קוניס. "אנחנו צריכים לתמוך באוקראינים. בבקשה עזרו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully