וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: זו המוזיקה שצריך להשמיע לכלב לפני השינה

26.3.2022 / 23:39

מחקר חדש שניתח רשימות השמעה פופולריות של Spotify גילה שאד שירן וטיילור סוויפט הם האמנים שהכלבים שלכם הכי יאהבו לשמוע לפני השינה - בעיקר אם הם מתקשים להירדם

תיעוד של שני גורי גולדן רטריבר רצים לאכול את ארוחת הבוקר שלהם - שוב ושוב ושוב במשך 9 חודשים/Cheese Pups

זה אולי ההישג הגדול ביותר של אד שירן עד היום: מחקר חדש שניתח רשימות השמעה פופולריות לשינה של Spotify מצא שלשיריו של אד שירן יש את הפוטנציאל הגבוה ביותר לגרום לכלבים שלכם לנמנם.

בעלי כלבים שמתקשים לגרום לכלב שלהם (בעיקר אם הוא גור) להירדם בלילה צריכים להשמיע לו שירים של אד שירן, כך נראה - לאחר שהזמר והיוצר הפופולרי דורג כאמן הכי מרגיע לכלבים. מחקר שנערך לאחרונה על ידי Hillarys ניתח את רשימות ההשמעה המובילות ב-Spotify כדי למצוא את הצלילים הטובים ביותר עבור כלבים עירניים במיוחד. אד שירן דורג במקום הראשון, כשהשיר האקוסטי שלו 'The Joker and the Queen' הוא המומלץ ביותר לכלבים. טיילור סוויפט וג'ון מאייר דורגו במקומות השני והשלישי.

המחקר חשף גם שהמוזיקה המרגיעה ביותר לחברים הפרוותיים שלנו היא צלילים אקוסטיים ואינסטרומנטליים.

אד שירן בהופעה, 2021. Kevin Mazur/Getty Images for iHeartRadio, GettyImages
האמן האהוב על כלבים. אד שירן/GettyImages, Kevin Mazur/Getty Images for iHeartRadio

זה השיר. שימו אותו לכלב שלכם לפני השינה:

Hillarys ערכה את המחקר לציון יום השינה הבינלאומי שחל ב-18 במרץ, וגם בחנה מי הם האמנים המרגיעים ביותר שישלחו את בעלי הכלבים לישון - כאשר דה ויקנד, דרייק וואן דיירקשן מדורגים בשלישייה הראשונה לפי הסדר הזה.

בנוסף להשמעת מוזיקה מרגיעה בבית, ישנם מספר דברים שבעלי כלבים יכולים לעשות כדי לסייע לגור שזה עתה נולד לישון טוב יותר. לפי מומחית ההתנהגות של tails.com, קרולין מנטית', גור בן 8 שבועות אמור לקבל 18-20 שעות שינה איכותיות מדי יום. קרולין אמרה ל-TeamDogs: "במילים אחרות, יותר מ-80 אחוז מהיום שלהם הם צריכים לבלות בשינה. נשמע לי כמו גן עדן!". היא הסבירה ששינה עוזרת להמיר אנרגיית גור לגדילה והתפתחות גופנית ונפשית. "גור שלא ישן מספיק לא יתפתח כצפוי, תהיה לו מערכת חיסונית פחות חזקה והוא יתקשה ללמוד או לזכור דברים", היא הוסיפה. היא מציעה לחלק נכון את זמני השינה, הארוחות והיציאות של הכלב, לוודא שלא מפריעים לו לישון ולדאוג שהוא ישן במקום נוח וחם, הרחק מרעשי חוץ מטרידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully