וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מה קשור", זרחוביץ' והדי־ג'יי מונולינק: 10 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 10.3.2022 / 12:35

פסטיבל הקומדיה וההומור בראשון לציון יארח את "מה קשור", זרחוביץ', תם אהרון ואלי ומריאנו; נמל חיפה ופארק הירקון יארחו פסטיבלי מוזיקה אלקטרונית - ועוד כמה המלצות תרבותיות ששווה לשים אליהן לב השבוע

פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין

חמישה ימים גדושים בצחוק, הומור וקומדיה במסגרת פסטיבל הקומדיה על שם ספי ריבלין. מה בתוכנית? טלי אורן עם מופע קומי מוזיקלי חדש; "מה קשור", אלי ומריאנו ותם אהרון שיעלו בזה אחר זה; "קונצ'רטו לגשש ותזמורת"; ערן זרחוביץ' שיארח את ליאת הר לב; ירדנה ארזי מארחת את שוקולד מנטה מסטיק וחנה לסלאו; ועוד ועוד.

מתי? 15-19 במרץ

איפה? היכל התרבות ראשון לציון

פסטיבל LUNAR

הפסטיבל האלקטרוני הענק חוזר לתל אביב לאחר שנתיים של היעדרות בשל הקורונה, ומנחית בלב פארק הירקון בת"א הפקה גדולה עם שלוש במות וליין אפ עמוס ביותר שיכלול 20 אמנים בינלאומיים וישראלים מהמובילים בעולם. את הפסטיבל מפיקה חברת the tripping ובין השאר יופיעו בו מונולינק, Stephan Bodzin, Luciano, Sabo ועוד המון די-ג'ייז מובילים.

מתי? 17 במרץ

איפה? פארק הירקון תל אביב

פסטיבל Port2Port

פסטיבל Port2Port חוזר לחללים התעשייתיים של נמל חיפה למהדורה גדולה יותר עם מיטב האמנים של המוזיקה האלקטרונית בארץ ובעולם ושלל מייצגי תאורה ואמנות. בין השאר יופיעו The Blaze - הצמד הצרפתי עם הקליפים המדוברים; אמן האלקטרו פופ הצרפתי Kid Francescoli; ההרכב Mind Against ועוד ועוד.

מתי? 10 במרץ

איפה? נמל חיפה

יהודה פוליקר וגידי גוב

שניים מהאמנים הגדולים, המצליחים והחשובים במוזיקה הישראלית, עם מעל 45 שנות קריירה מוזיקלית סוגרים מעגל ומופיעים יחד על במה אחת על כל הלהיטים הגדולים.

מתי? 12 במרץ

איפה? מרכז קונגרסים חיפה

חודש של קולנוע נשי לכבוד יום האשה הבינלאומי בסינמטק תל-אביב

סינמטק תל אביב יקדיש חודש שלם של מבט נשי בקולנוע בתוכנית מגוונת המאירה זוויות שונות של קולנוע נשי וקולנוע שעוסק בנשים. במהלך החודש יתקיימו למעלה מ-30 אירועים מיוחדים והקרנות ישראליות ובינלאומיות של קולנוע עלילתי ובינלאומי, מחוות ורטרוספקטיבות לצד אירועים ומפגשים עם דגש על יצירה קולנועית, יוצרים ויוצרות, יצירה נשית קולנועית וסרטים שבמרכזם גיבורות נשים.

מתי? מרץ 2022

איפה? סינמטק תל אביב

העונות

להקת הבלט הצעירה של מינכן חוזרת לסיבוב הופעות בישראל עם המופע "העונות" ובו יבצעו רקדני הלהקה רפרטואר מחול עכשווי מאת ייז'י קיליאן, יורג מאנס, מריה בריוס ואריק גוטייר. היצירות שיבוצעו בערב זה: "הנשף", "בלט 102", "אהבת נצח" ו-"Eye blink".

מתי ואיפה? 9-12 במרץ (היכל אמנויות הרצליה), 13 במרץ (תיאטרון ירושלים) ו-15 במרץ (אודיטוריום חיפה)

TODOS

ילדים רבים הם ילדים בעלי לקות או נכות "שקופה". הם על הספקטרום האוטיסטי או בעלי מוגבלות שכלית או בעלי מוגבלות נפשית. רבים מהם לא יכולים ללכת למופעי מוזיקה המתקיימים בתנאים הרגילים. הצפיפות, הרעש והיעדר ההכנה המוקדמת הופכים את החוויה לבלתי אפשרית עבורם. השנה בפורים הם יוכלו לחגוג בזכות "TODOS" - מוזיקה לכולם - יוזמה של הילה לפידות, מנתחת התנהגות ומדריכת צוותים לחינוך מיוחד; חלי ברגר, אמא מיוחדת לשני ילדים עם אוטיזם; וברוך אוזצ'אקיר, יזם ופעיל חברתי.

מדובר במופע שיתקיים ב-16 במרץ בפארק נאות שיקמה בראשון לציון והוא צפוי לכול את "אדון שוקו", מופע שירים לכל המשפחה של להקת התפוזים בעקבות שירי הילדים של אריק איינשטיין והפעלות מיוחדות ומונגשות המותאמות לצרכים המיוחדים של הקהל. לקראת המופע מקבלת כל משפחה ערכת הכנה מיוחדת - חומרים ותדרוך להכנת הילדים מראש כדי שיגיעו רגועים, שלווים ופנויים להנות, סרטונים של אזור המופע, סדר השירים בהופעה, ברכה מוקלטת מהלהקה ועוד.

מתי? 16 במרץ

איפה? פארק נאות שיקמה, ראשון לציון

איה זהבי פייגלין משיקה את אלבומה החדש

המוזיקאית איה זהבי פייגלין משיקה את אלבומה החדש "הארץ המובטחת" במופע חגיגי בבארבי עם שירי האלבום החדש ולהיטים אהובים מכל התקופות. במופע יתארחו רביד פלוטניק ו"כל החתיכים אצלי", להקת העבר שהנהיגה והיא מאחדת לטובת ההשקה.

מתי? 12 במרץ

איפה? בארבי

מירב פלדמן ולוסי אהריש

שנים של תפקידים על המסך ועל בימות התיאטרון לא הכינו את השחקניות והמגישות מירב פלדמן ולוסי אהריש לתפקיד חייהן - החלפת טיטולים. לראשונה הן נפגשות על במה לערב של שיחה כנה, מצחיקה וחשופה שבה יבחנו גישות של הורות. בכל מפגש יצטרף מומחה מוכר בתחומו שיעלה על הבמה ויענה על שאלות. הראשון שיתארח אצלן על הבמה הוא הפסיכיאטר והסקסולוג ד"ר צחי בן ציון שידבר על זוגיות, סקס והורות.

מתי? 15 במרץ, 20:30

איפה? בית ציוני אמריקה, תל אביב

עייפות ונהנות. אור דנון,
לוסי ומירב/אור דנון

מופע התרמה של מוזיקאים ישראלים למען אזרחי אוקראינה

מיטב מוזיקאי הג'אז המקומיים, ביניהם ענת פורט, גיא מינטוס, יובל כהן, דפנה לוי ועוד - ישתתפו במופע סולידריות עם תושבי אוקראינה באמצעות מוזיקה אוקראינית שתזכה לעיבודים מקוריים. המופע יתקיים במעמד שגריר אוקראינה בישראל. לדברי מארגני האירוע, קונצרט הסולידריות הוא הזדמנות לחשוף את סצנת הג'אז המיוחדת באוקראינה ולגייס כסף לסיוע לתושבי אוקראינה בשעתם הקשה.

מתי? 15 במרץ, החל מ-19:00

איפה? טרמינל 4 תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully