וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד לשעבר בבית ליסין הוא זה שמרח כתובות עם צואה נגד ציפי פינס ובכירי התיאטרון

עודכן לאחרונה: 13.3.2022 / 14:32

בסוף השבוע נגנבו מתיאטרון בית ליסין תלבושות ופריטים מההצגה "ארבע אימהות", ונכתבו בתיאטרון כתובות עם צואה נגד בכירי התיאטרון. מבית ליסין נמסר כי לאחר בירור עולה שמדובר בעובד לשעבר של התיאטרון. גורם בתיאטרון: "מדובר באדם המעורער בנפשו"

ציפי פינס. איתן טל,
ציפי פינס/איתן טל

בסוף השבוע נגנבו מתיאטרון בית ליסין על שם ברוך איבצ'ר תלבושות ופריטים נוספים מההצגה "ארבע אימהות" שכתב דניאל לפין, ביים אילן רונן ומככבות בה בין השאר לירית בלבן, שירי גדני, מירב פלדמן ואורנה רוטברג. בנוסף, נכתבו במעלית התיאטרון כתובות באמצעות צואה עם אמירות נגד בכירי התיאטרון, ביניהם המנכ"לית ציפי פינס.

מבית ליסין נמסר היום בתגובה: "מבירור שערך התיאטרון הבוקר, ומצפייה במצלמות האבטחה, עולה שמדובר בעובד לשעבר של התיאטרון, שסיים את עבודתו לפני שנים רבות. כמו כן, העובד נצפה היום על ידי אחת מעובדות התיאטרון, כשהוא מתהלך ברחוב לבוש בשמלה של ההצגה".

גורם בתיאטרון אמר לוואלה! תרבות: "למיטב ידיעתי העובד סיים את עבודתו בתיאטרון על רקע היותו מעורער בנפשו. בסוף השבוע כשהגענו להצגה גילינו את זה וזה היה מאוד הזוי. בהתחלה חשבנו שזה בקטע של פורים. היה בזה אוסף של דברים כל כך מוזר. הייתה כתובת מצואה 'ההצגה בוטלה! ציפי פינס נצלנית'. הונחה סיגריה בחדר ההלבשה, תלבושות היו חסרות, וסל הכביסה של תלבושות ההצגה הונח ברחוב, ריק, ללא התלבושות, והיה מחובר אליו נייר טואלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully