וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטימי מאי פעם: קבלו ביצוע מיוחד של דויד ברוזה ל"האישה שאיתי"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 11:19

לפני כמעט 40 שנה יצא "האישה שאיתי", אלבומו השלישי של דויד ברוזה שהפך אותו לאחד האמנים האהובים בישראל. כעת הוא משחרר ביצוע מיוחד מתוך סשן הופעה מיוחד שצילם באולפן בניו יורק. צפו בביצוע לשיר "האישה שאיתי"

לפני כמעט 40 שנה יצא "האישה שאיתי", אלבומו השלישי של דויד ברוזה שהפך אותו לאחד האמנים האהובים בישראל. שירי האלבום הפכו ללהיטי ענק, האלבום הפך לרב-מכר וב-1994 הוא נחשב לאלבום הנמכר ביותר בישראל כשמכר 160 אלף עותקים. מאז הגיע האלבום למכירות של מעל 180 אלף עותקים, הישג בלתי נתפס לאמן בישראל. את יציאת האלבום ליווה גם סיבוב הופעות מצליח שמילא אולמות ברחבי הארץ.

לפני כמה חודשים צלצל לברוזה במאי ההופעות אהוד לזין ואמר לו שיש לו ערב פנוי. "הוא שאל אם אני רוצה לצלם מופע של אלבום שלם שלי לבד עם הגיטרה", נזכר ברוזה. "חשבתי שזה מדליק. צלצלתי לחברי היקר דני שצקי, שהוא גם טכנאי הקלטות מבריק, וכך נפגשנו שלושתנו באולפן בערב. ישבתי מול המצלמות ושרתי שיר-שיר מתוך האלבום 'האישה שאיתי' בלי חזרות או הכנות. אחרי שנתיים ללא הופעות זה היה מפגש מרגש מאוד".

האישה שאיתי

עוד שלושה שבועות, ב-7 באפריל, יופיע ברוזה בהאנגר 11 וישיר בין השאר משירי אותו אלבום מופת ואף יארח את יוני רכטר ויובל דיין (לכרטיסים). עד אז משחרר ברוזה ביצועים מאותו סשן אינטימי (ONE ON ONE) שצולם באותו אולפן בניו יורק, וגולשי וואלה! תרבות הם הראשונים שנחשפים לביצוע מתוכו. השיר הראשון שנחשף הוא כמובן "האישה שאיתי", שיר הנושא והלהיט הענק מתוך האלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully