וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ששברה את רגלה: בר זומר נאלצת לפרוש מ"רוקדים עם כוכבים"

עודכן לאחרונה: 14.3.2022 / 21:49

לפי חוקי הפורמט הבינלאומי, בר זומר ובן זוגה לריקודים מתנאל קונבסקי נאלצים לפרוש מהתחרות אחרי שזומר נפצעה במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים שהחל היום בקשת 12. אחרי טיפול ובדיקה, קבעו הרופאים שזומר שברה את רגלה ולכן היא נדרשת למנוחה של מספר שבועות

רוקדים עם כוכבים 27.2.2022. מתוך "רוקדים עם כוכבים", צילום מסך
עוזבת בצער. זומר/צילום מסך, מתוך "רוקדים עם כוכבים"

דרמה ב"רוקדים עם כוכבים": בר זומר ומתנאל קונבסקי פורשים מהתוכנית. לפי חוקי הפורמט הבינלאומי, בר זומר ובן זוגה לריקודים מתנאל קונבסקי נאלצים לפרוש מהתחרות אחרי שזומר נפצעה במסגרת החזרות לשלב השידורים החיים שהחל היום בקשת 12. אחרי טיפול ובדיקה, קבעו הרופאים שזומר שברה את רגלה ולכן היא נדרשת למנוחה של מספר שבועות.

בפרידה מבר זומר ומהפרטנר שלה מתנאל קונבסקי, שבוצעה הערב (שני) עם תחילת שלב השידורים החיים ב"רוקדים עם כוכבים", נפרדו ממנה השופטים ויתר המתמודדים בתוכנית. אנה ארונוב, אחת השופטות בתוכנית, נחנקה מבכי ואמרה לה כמה הם ציפו שתגיע עד לשלבי הגמר. השופט דוד דביר הודה לה מאוד, אמר שהוא ויתר השופטים אוהבים אותה ומשוכנע כי הם ייפגשו בעתיד. זומר הודתה לכולם בדמעות.

לא רק בר זומר נפצעה במהלך החזרות ב"רוקדים עם כוכבים". גם יעל בר זוהר, עדן פינס ועדי אשכנזי נפצעו אך התאוששו וחזרו לרקוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully