וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלתלים על חשבון הבית

26.12.2000 / 12:55

דנה קסלר על הכרעותיה הרומנטיות של פליסיטי, עם פרוץ העונה השנייה


אחרי פגרה ארוכה הגיעה גם אלינו העונה השנייה של "פליסטי", שמשודרת מדי יום שלישי בערוץ 2. אמנם ראינו בכל העיתונים שקרי ראסל הסתפרה, אבל בפרק הראשון של העונה החדשה, ששודר בשבוע שעבר, דווקא היה נראה שהכל בסדר. בניגוד לרונה בעונה החדשה של "חלומות נעורים" תלתליה התמימים של פליסיטי עדיין עמה, ובינתיים לפחות אין לה סיבה לרוץ לקנות קשת טראנסאווים, שזה בערך הדבר היחיד שבחורות מתולתלות שגזמו את כל שיערן בפרץ ספונטניות בלתי מוסבר יכולות לעשות.

העונה השנייה של "פליסיטי" נפתחת ביום בו היא וכל חבריה חוזרים מחופשת הקיץ לעוד שנה בקולג' בניו יורק. מה שכולם רצו לדעת (בייחוד חאווייר, ההומו המדליק עם משקפי השמש הצהובות מ"דין ודלוקה") זה האם בילתה פליסיטי את חופשת הקיץ בברלין בזרועותיו של החנון הרגיש נואל, או שמא במוטלים ברחבי ארצות הברית עם החתיך הרשמי של הסדרה, בן קובינגטון.

באופן מפתיע פליסיטי עשתה את ההחלטה הנכונה וזרקה את נואל לטובת טיול עם בן. לא ברור לי מה הם עשו במוטלים במשך כל הטיול, כי כפי שמייגן (השותפה המוזרה של פליסטי בעלת הטעם הביזארי בעגילים) עדכנה את תלמידי שנה א' ואת הצופים בבית: פליסיטי עדיין עשתה את זה רק פעם אחת, עם הצייר ההוא. אבל בשביל מה יש לנו עונה שנייה אם לא בשביל לראות לטובת מי תועיל פליסיטי בטובה להסיר את מכנסי הבז' והחולצה הפרחונית שלה?

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully