וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עמדי, יוני רכטר ודן תורן: 7 המלצות לאמצע מרץ

עודכן לאחרונה: 17.3.2022 / 10:11

אילת תארח את פסטיבל הגיטרה עם הופעות של מיטב האמנים, האנסמבל הקולי הישראלי יקיים מפגש מוזיקלי עם המוזיקאי הענק יוני רכטר - ועוד כמה המלצות תרבותיות שכדאי לשים אליהן לב השבוע

עידן עמדי בקאבר ל"עד שתעזוב" של ריטה/בימאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, תאורה: יוסי אדיג'ס, הפקה: שי ורקר וחגית ברק, איפור: בר ארד

ערב עירוני עם יוני רכטר

האנסמבל הקולי הישראלי יקיים מפגש מוזיקלי עם המוזיקאי הענק יוני רכטר. במרכז הקונצרט ביצוע פרקים מתוך "תמונות מוזיקליות מפרקי אבות" - יצירה חדשה שכתב רכטר אשר עלתה בבכורה במסגרת פסטיבל העוד בהשתתפות זמרי האנסמבל הקולי הישראלי.

מתי? 19 במרץ, 20:00

איפה? אולם רפפורט, חיפה

פסטיבל הגיטרה באילת

הפסטיבל שעושה כבוד לכלי הנגינה הכי פופולרי שיש חוזר לאילת ויארח המון יוצרים, הופעות, סגנונות ותקופות: מהמזרחי ועד הרוק, מהפולק ועד לבלוז, כשהחוט המקשר והמחבר בין כולם הוא האהבה לגיטרה. בין האמנים שישתתפו: עידן עמדי יארח את אהוד בנאי, יהודה פוליקר יארח את גבע אלון, רונה קינן תארח את דניאלה ספקטור, הילה רוח, מיכה שטרית ורמי פורטיס, ג'ירפות, איפה הילד, קרולינה תארח את דנה עדיני, צלילי העוד יארחו את בר צברי ועוד רבים וטובים.

מתי? 24-26 במרץ

איפה? אילת, תחת כיפת השמיים וכן בתיאטרון ישרוטל ובמועדון הג'ספר

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

קפקא לקטנים

סרטו החדש של האמן רועי רוזן הוא קומדיה מוזיקלית מולטי ז'אנרית המביאה עולם חזותי עשיר. הסרט הוא חלק מפרויקט רחב-היריעה של רוזן, הכולל גם כשבעים ציורי גואש על נייר שיוצגו במקביל בגלריית רוזנפלד.

מתי? 21-22 במרץ

איפה? מוזיאון תל אביב (21), סינמטק תל אביב (22, 25, 26)

FAKE

עיבוד מודרני לסיפור תנ"כי, שמנסה לבדוק איך נראה תהליך של השחתה, כשהכח של המושך בחוטים הופך אותו לשקרן, ולאטום מוסרית. את ההצגה מלווה מקהלה ששואלת את כל השאלות האלה בספוקן וורד. כתיבה ובימוי: אלמה וייך-חושן.

מתי? 20 במרץ

איפה? תיאטרון תמונע

דן תורן

המוזיקאי משיק בהופעה מיוחדת את יציאת ספרו הקולי-מוזיקלי שיוצא במסגרת אתר "עברית" וכולל את הקראת טקסט הספר בשילוב שירים שהוקלטו באולפן. הספר, "חוזר לשם עכשיו", כולל את פרקי הביוגרפיה המוזיקלית של דן תורן בקולו, בשילוב עיבודים חדשים לשיריו. לדף הספר בעברית.

מתי? 22 במרץ, 22:00

איפה? תיאטרון תמונע

אנג'לסי בבארבי

הלהקה הישראלית, המושפעת מקשת של יוצרים וסגנונות, מגיעה לשתי הופעות בארבי. זו הזדמנות פז לראות אותם בהופעה שכן הם ממעטים להופיע בישראל כי כל חברי ההרכב מפוזרים בעולם.

מתי? 23 במרץ

איפה? בארבי, תל אביב

פיקניק על מאדים

אסיף, המרכז לתרבות אוכל בישראל, מציג את "פיקניק על מאדים" - מיצב עתידני רב-חושי של האמן והמעצב עומר פולק. המיצב מתבונן בכאן ובעכשיו, בצורך שלנו לשמר ולהוקיר את הקיים ובו זמנית להכין את עצמנו לעתיד של עולם חדש. במיצב יושם דגש על THE SMELL OF EARTH, כך שהמבקרים בחלל יוכלו להריח ולחוות את כדור הארץ כחוויה חושית מועצמת. הכניסה חופשית.

מתי? ימי א'-ה' מ-10:00 עד 18:00 ובימי שישי עד 14:00, שבת סגור

איפה? אסיף - רחוב לילנבלום 28 ת"א

  • עוד באותו נושא:
  • עידן עמדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully