וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נפרדת בדמעות": אחרי 8 חודשי אשפוז - מירי אלוני שוחררה מבית החולים

עודכן לאחרונה: 21.3.2022 / 13:19

אחרי למעלה משמונה חודשי אשפוז שנגרמו בעקבות קטיעת רגלה, הזמרת מירי אלוני השתחררה הבוקר ממחלקת השיקום של בית החולים איכילוב ועברה לדירה חדשה שהוענקה לה על ידי רשת משען ברמת אפעל. הצוות הרפואי לאלוני: "מאחלים לך רק בריאות ושמחה"

מירי אלוני משתחררת מבית החולים. ג׳ני ירושלמי, דוברות איכילוב,
פרידה מאיכילוב. אלוני והצוות/ג׳ני ירושלמי, דוברות איכילוב

אחרי למעלה משמונה חודשי אשפוז ושיקום שנגרמו בעקבות קטיעת רגלה, הזמרת מירי אלוני השתחררה הבוקר (שני) ממחלקת השיקום של בית החולים איכילוב ועברה לדירה חדשה שהוענקה לה על ידי רשת משען ברמת אפעל. בפרידה מהצוות הרפואי אמרה אלוני : "אני נפרדת מכם בדמעות". הצוות מסר בתגובה לאלוני: "אנחנו מאחלים לך מירי שתדעי מהיום רק בריאות ושמחה".

אלוני עברה לדירה שרשת משען הכשירה במיוחד עבורה בכפר הדיור המוגן באפעל. אנשי הצוות קידמו את פניה וסייעו לה להיכנס לדירת הקרקע המונגשת שהותקנה עבורה. אלוני אמרה: "אני מודה לרשת משען על המתנה הענקית ושמחה להתחיל מחדש את חיי בדירה המקסימה שהענקתם לי". מנכ"ל משען עמרי כהן הוסיף: "זו המתנה שהחברה הישראלית מעניקה לזמרת כה חשובה שתרמה רבות לפסקול של מדינת ישראל".

ממשען נמסר עוד כי מירי אלוני תוזמן להופיע בתשעת בתי הדיור המוגן של משען הפרושים ברחבי הארץ.

מירי אלוני נכנסת לדירתה החדשה ברשת משען. ניר קידר,
אלוני והדירה החדשה/ניר קידר
מירי אלוני נכנסת לדירתה החדשה ברשת משען. ניר קידר,
אלוני והדירה החדשה/ניר קידר

בחודש ספטמבר האחרון לקתה מירי אלוני בזיהום חריף כתוצאה מחיידק טורף. היא אושפזה בבית החולים איכילוב ולאחר שנשקף חשש לחייה, החליטו הרופאים לכרות את רגלה. בריאיון שהעניקה לוואלה! תרבות לאחר הניתוח, סיפרה שלא תוכל לשוב לביתה. "לבית שאני גרה בו אני לא יכולה לחזור, כי יש שם 26 מדרגות בלי מעלית. חתכו לי את הרגל בירך, חביבי, לאן אני אחזור?". לאור זאת הודיע מנכ"ל רשת משען כי הרשת מעניקה לה דירת סטודיו מונגשת בחינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully