וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טייני דסק", גרסת מפעל הפיס: מקום ההופעות האינטימי החדש של האמנים

עודכן לאחרונה: 22.3.2022 / 13:13

מועצת מפעל הפיס לתרבות ולאמנות השיקה את "אקווריום", מופעי מוזיקה חיים בבית מפעל הפיס, פורמט ששואב את השראתו מפורמט ההופעות החיות המוכר מיוטיוב "טייני דסק". בין האמנים שיופיעו: אסף אמדורסקי, עמיר בניון, ארקדי דוכין, טריפולי, מוש בן ארי, בלקן ביט בוקס ועוד

האחיות כרכוכלי ב'אקווריום' - מופעי מוזיקה מבית מפעל הפיס. אלמה מכנס קז,
האחיות כרקוקלי ב"אקווריום"/אלמה מכנס קז

מועצת מפעל הפיס לתרבות ולאמנות השיקה את "אקווריום", מופעי מוזיקה חיים בבית מפעל הפיס בחלל שהיה בעבר הסינמטק של תל אביב. "אקווריום" שואב את השראתו מפורמט ההופעות החיות המוכר מיוטיוב "טייני דסק" שמתקיים ב-NPR, משרדי רשת הרדיו הציבורית של ארה"ב, ושמשדר מאות מופעי מוזיקה לאינטרנט ולרשתות החברתיות.

ב"אקווריום" של מפעל הפיס יתארחו אמנים ותיקים ומוכרים, לצד יוצרים ואמנים צעירים בראשית דרכם. הפרויקט נולד כחלק מהחזון של הפיס לתמוך באמנים וביצירתם, ולהנגיש לקהלים רבים ומגוונים להיחשף ולצרוך תרבות. כל המופעים יעלו לערוץ יוטיוב ייעודי ולרשתות החברתיות, יהיו זמינים לצפייה ללא עלות ויצטרפו לארכיון ענק של מוזיקה ישראלית על כל גווניה.

עמיר בניון ב'אקווריום' - מופעי מוזיקה מבית מפעל הפיס. יח"צ,
עמיר בניון ב"אקווריום"/יח"צ

את פרויקט ה"אקווריום" מנהל אמנותית סולן ג'ירפות, המוזיקאי גלעד כהנא. בין האמנים המשתתפים בפרויקט: גיא מזיג, טדי נגוסה, נונו, כנסיית השכל, צליל דנין, עדן דרסו, החצר האחורית, האחיות כרקוקלי, ישי לוי, רונה קינן, ימן בלוז (רביד כחלני), גבע אלון, אסף אמדורסקי, תומר ישעיהו, נורוז, אופק אדנק, עמיר בניון, ארקדי דוכין, טריפולי, אסתר רדא, עמיר לב, התקוה 6, מיכאל כהן, קרולינה, אביב בכר. כמו כן, צפויים להשתתף גם: פלד, שקל, דניאלה ספקטור, מוש בן ארי, בלקן ביט בוקס ועוד ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • מפעל הפיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully